هدیه ویژه داور دیدار پرسپولیس-ملوان به دانش اموزان مسجدسلیمانی در آستانه بازگشایی مدارس !؟
هدیه ویژه داور دیدار پرسپولیس-ملوان به دانش اموزان مسجدسلیمانی در آستانه بازگشایی مدارس !؟

سایت خبری شهر اولین ها// در آستانه بازگشایی مدارس داور دیدار پرسپولیس-ملوان حق الزحمه قضاوت خود را در این دیدار را به دانش اموزان کم بضاعت شهرستانهای لالی و مسجدسلیمان اهدا نمود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،صبح امروز جلسه ی ویژه شورای آموزش وپرورش در خصوص بازگشایی مدارس با حضور علیرضا گوروئی فرماندار […]

سایت خبری شهر اولین ها// در آستانه بازگشایی مدارس داور دیدار پرسپولیس-ملوان حق الزحمه قضاوت خود را در این دیدار را به دانش اموزان کم بضاعت شهرستانهای لالی و مسجدسلیمان اهدا نمود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،صبح امروز جلسه ی ویژه شورای آموزش وپرورش در خصوص بازگشایی مدارس با حضور علیرضا گوروئی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان در سالن اجتماعات آموزش وپرورش برگزار گردید و حاضرین در این جلسه در خصوص ابعاد و موارد متعدد بازگشایی مدارس به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ابتدا قاسمی منجزی مدیریت آموزش وپرورش ضمن تبریک شروع سال تحصیلی و همچنین تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت : با کمک تلاش مجموعه آموزش وپرورش و پشتیبانی اعضای محترم شورا توانستیم آمار قبولی دانش آموزان در کنکور سراسری را ارتقاء دهیم بطوریکه تا این لحظه که هنوز بعضی مدارس آمار را نداده اند ۱۵ نفر پزشکی ، ۲۸ مهندسی های مختلف ، ۳ پرستاری ، ۲ مامایی ، ۱۷ نفر هم در رشته های دیگر قبولی داشته ایم که مطمئنا این آمار بالاتر هم می رود.

در ادامه علیرضا گوروئی نیز ضمن تبریک اغاز سال تحصیلی و تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: استاندار محترم استان توجه خاصی به آموزش وپرورش دارد و دلیل توجه خاص این است که توجه به این مجموعه پیشرفت علمی و فرهنگی کشور را در پیش دارد. اگر آمار قبولی پزشکی و مهندسی در کنکور بالا رود این امید را به دیگر دانش آموزان می دهد که مسئولین در شهر تلاش می کنند .

از نکات جالب توجه این جلسه اهدای حق الزحمه قضاوت دیدار پرسپولیس-ملوان در راستای کمک به دانش اموزان کم بضاعت بود.البرز حاجی پور رییس اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان عنوان داشت: حق الزحمه قضاوت دیدار پرسپولیس-ملوان که فردا و به قضاوت وی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود را در راستای کمک به دانش آموزان کم بضاعت و جهت خرید لوازم الحتریر و وسایل آموزشی اهدا خواهد کرد.