نفت مسجدسلیمان 3 – آلومینیوم اراک 2 / برد نوبرانه شیران زاگرس
نفت مسجدسلیمان 3 – آلومینیوم اراک 2 / برد نوبرانه شیران زاگرس

سایت خبری شهر اولین ها//در هفته بیسنم رقابتهای لیگ دسته اول نفت مسجدسلیمان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. با گزارش کامل این بازی با ما همراه باشید. هفته بیستم لیگ دسته اول ورزشگاه شهید بهنام محمدی نفت مسجدسلیمان- آلومینیوم اراک تماشاگر: 1500 نفر کارت زرد: حمزه حدادی، سجاد موسوی(نفت مسجدسلیمان)  وحید نعمتی(دو کارت زرد)، ابولفضل […]

سایت خبری شهر اولین ها//در هفته بیسنم رقابتهای لیگ دسته اول نفت مسجدسلیمان میزبان آلومینیوم اراک خواهد بود. با گزارش کامل این بازی با ما همراه باشید.

هفته بیستم لیگ دسته اول

ورزشگاه شهید بهنام محمدی

نفت مسجدسلیمان- آلومینیوم اراک

تماشاگر: 1500 نفر

کارت زرد: حمزه حدادی، سجاد موسوی(نفت مسجدسلیمان)  وحید نعمتی(دو کارت زرد)، ابولفضل کیانی(آلومینیوم اراک)

کارت قرمز: وحید نعمتی

تر کیب نفت مسجدلیمان:

یوسف بهزادی(پژمان باقری: دروازبان سوم)، اتابک نمازی، خیرالله ویسی ارا، حمزه حدادی، محمد خان احمدی، رامین قربانی، ستار دراجی(میلاد صالحوند)،احمد داوودی، احسان علوان زاده(میلاد داوودی)، بهرام احمدی، سجاد موسوی

سرمربی: فرزاد حافظی

ترکیب آلومینیوم اراک:

مصطفی میرزایی، ابوالفضل کمالی، مهدی قریشی، حامد بصیری، عماد میرجوان(احمد عرب زاد)، محمد آشتیانی، وحید نعمتی، رضا سلیمانی(رضا اعتمادی)، مرتضی محفوظی، جواد مولایی(میثم آقایی)، عباسیحیا بیگی

سرمربی: غلامرضا دلگرم

دقایق حساس:

دقیقه 5: درابتدای بازی تیم نفت با داشتن توپ و زمین بازی چند موقعیت نصف و نیمه را روی دروازه اراکی ها ایجاد کرد که هیچکدام راهی به دروازه ال.مینیوم نداشت.

دقیقه22: سانتر خان احمدی بازیکن نفت مسجدسلیمان بر روی دروازه اراکی ها رسید که بازیکن نفت در حالی که براحتی میتوانست توپ را وارد دروازه کند به اشتباه با ضربه سر توپ را از محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی بسیار زیبای خان احمدی بازیکن نفت با نوک انگشتان دروازه بان الومینیوم راهی کرنر شد.

نفتی ها در نیمه اول موقعیت های بسیار زیادی را خلق کردند ولی نتوانستند از موقعیت های بسیار زیادی که روی دروازه آلومینیوم اراک ایجاد کردند استفاده کنند. در طرف دیکر آلومینیوم اراک که به شدت تحت فشار قرار داشت و به دفاع صرف در این بازی روی آورده بود توانست با دو توپی که بدست آورد دو گل به ثمر برساند و تا پایان نیمه اول برنده این بازی باشد. به نظر میرسد شاگردان دلگرم بازی سختی در نیمه دوم داشته باشند.

دروازبان آلومینیوم اراک در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی در این بازی داشت و ناجی دروازه اراکی ها در این بازی بود.

شروع نیمه دوم: 

نفتی ها که این بازی را از دست داده میبینند بازی را با هجومی شروع کرده و به شدت بر روی دروازه آلومینیوم اراک حمله میکنند.

دروازبان اول نفتی ها که به شدت مورد حمله تماشاگران قرار گرفته بود تعویض شده و دروازبان سوم این تیم جایگزین این بازیکن شد.

دو صحنه مشکوک در محوطه جریمه آلومینیوم اراک اعتراض شدید تماشاگران مسجدسلیمانی را در پی داشت.

وحید نعمتی بازیکن آلومینیوم اراک با گرفتن کارت زرد دوم در این بازی اخراج شد.

حواشی بازی:

زمین بازی به دلیل بارندگیهای دیشب و امروز در مسجدسلیمان وضعیت نامطلوبی دارد و روی بازی امروز تاثیرایجاد کرده است.

پس از پنالتی الومینیوم اراک بلافاصله بر روی بازیکن نفت در محطوه جریمه صحنه مشکوکی ایجاد شد که داور بازی اعتقادی به خطا در این صحنه نداشت. این صحنه اعتراض شدید تماشاگران نفت نسجدسلیمان را در بر داشت.

تماشاگران نفت به شدت به عملکرد تیم در این بازی اعتراض دارند.

درگیری بین تماشاگران نفت مسجدسلیمان بر روی سکوها

شرح گلها:

دقیقه 19: اشتباه دفاع نفت پشت محوطه جریمه به عباس یحیا بیگی رسید ضربه سنگین این بازیکن در حالی که توپ در دستهای دروازبان بود با اشتباه دروازبان وارد دروازه نفت مسجدسلیمان شد.

دقیقه37 : عماد میرجوان بازیکن آلومینیوم در حالی که وارد محوطه جریمه نفت شده بود در یک صحنه مشکوک به زمین خورد و داور این بازی الین صحنه را پنالتی تشخیص داد. جواد مولایی پشت پنالتی این تیم رفت و براحتی توانست توپ را وراد دروازه نفتی ها کند.

دقیقه 68: حمزه حدادی بازیکن نفت مسجدسلیمان با یک و دو کردن با بازیکن تعویضی  این تیم میلاد صالحوند و پاس عالی این بازیکن به حدادی رسید که توانست گل اول نفت را به ثمر برساند.

سانتر زیبای بازیکن نفت مسجدسلیمان بر روی دروازه به میلاد صالحوند بازیکن تعویضی این تیم رسید که ضربه سر بسیار زیبای این بازیکن دور از دستهای دروازبان وارد دروازه المینیوم اراک شد.

سانتر روی دروازه الومینیوم توپ به سید سجاد موسوی رسید که این بازیکن با شوت زیبا خود توانست گل سوم را به ثمر برساند.