نفت مسجدسلیمان ۲- پارسه تهران ۱ / وای اگر قانون پنالتی نبود … !؟
نفت مسجدسلیمان ۲- پارسه تهران ۱ / وای اگر قانون پنالتی نبود … !؟

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ آزادگان به یک پیروزی شیرین خانگی دست یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پارسه تهران با نتیجه دو بر یک به سود تیم نفت خاتمه پیدا کرد. زردپوشان نفت مسجدسلیمان روی دو حرکت […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته سیزدهم لیگ آزادگان به یک پیروزی شیرین خانگی دست یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پارسه تهران با نتیجه دو بر یک به سود تیم نفت خاتمه پیدا کرد.

زردپوشان نفت مسجدسلیمان روی دو حرکت منجر به دو ضربه پنالتی موفق به کسب سه امتیاز خانگی مقابل پارسه تهران شدند تا با ۱۶ امتیاز به رده دهم جدول رده بندی برسند. هشت دقیقه از بازی سپری شده بود که پژمان شاه پری با دریافت توپ از محمدهادی یعقوبی درون محوطه جریمه تیم پارسه حرکت کرد و با خطای مدافع حریف سرنگون شد تا ضربه پنالتی اعلام شده را فرشید علیزاده تبدیل به گل اول بازی کند.این گل تا یک دقیقه مانده با پایان نیمه نخست پایدار ماند و در دقیقه ۴۴ محمد ابراهیم رضازاده با استفاده از تعلل مدافعان تیم نفت موفق به زدن گل مساوی شد تا این نیمه با تساوی خاتمه پبدا کند.

در نیمه دوم بازی هیجان بیشتری پیدا کرد و دو تیم برای رسیدن به گل برتری تلاش زیادی داشتند که در نهایت تیم نفت با استفاده از حرکت پا به توپ مجتبی زارع و خطای مدافع پارسه به یک ضربه پنالتی دیگر رسیند. فرشید علیزاده باز هم پشت ضربه پنالتی ایستاد و دروازه تیم مهمان را برای بار دوم گشود تا نفت مسجدسلیمان با نتیجه دو بر یک پیروز این میدان باشد.

نفتی ها که بدون احتساب نتیجه دیدار با داماش ( ۳-۰ بسود نفت) در لیگ امسال تنها ۸ گل به ثمر رسانده اند ، پنج گل خود را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریفان نموده اند و تنها سه گل زردپوشان در جریان بازی به ثمر رسیده است.