نفت مسجدسلیمان ۱- مس کرمان۰/ تعویض طلایی حافظی مستر وینگو را دست خالی به خانه فرستاد…!؟
نفت مسجدسلیمان ۱- مس کرمان۰/ تعویض طلایی حافظی مستر وینگو را دست خالی به خانه فرستاد…!؟

سایت خبری شهر اولین ها//یوسف خدامرادی : هفته ششم رقابتهای لیگ یک با اولین پیروزی نفت مسجدسلیمان همراه بود.در چهارچوب این رقابتها عصر امروز نفتی ها در استادیوم شهید بهنام محمدی میزبان مس کرمان بودند و با تک گل فرشید علیزاده در دقیقه ۸۴ به پیروزی دست یافتند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها […]

سایت خبری شهر اولین ها//یوسف خدامرادی : هفته ششم رقابتهای لیگ یک با اولین پیروزی نفت مسجدسلیمان همراه بود.در چهارچوب این رقابتها عصر امروز نفتی ها در استادیوم شهید بهنام محمدی میزبان مس کرمان بودند و با تک گل فرشید علیزاده در دقیقه ۸۴ به پیروزی دست یافتند.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ،این دیدار را قاسم واحدی با کمک فرهاد خوشنواز و محمدتقی حیدرپور قضاوت کرد و به حمزه حدادی و محمدهادی یعقوبی (نفت) – مصطفی شجاعی (مس) کارت زرد نشان داد.گزارش کامل این دیدار به شرح زیر می باشد:

نفت مسجدسلیمان: یوسف بهزادی، حامد محمودی، علی گودرزی، کیامرث چراغی، حمزه حدادی، رامین قربانی، ستار دراجی، محمدهادی یعقوبی، سجاد موسوی (۸۲- احمد داودی)، میلاد داودی (۶۲- فرشید علیزاده) و مجتبی زارع (۶۶- احسان علوان زاده).
سرمربی: فرزاد حافظی

مس کرمان: کورش ملکی، محمد مختاری، عبدالله حسینی، بهنام داداش وند، عباس کاظمیان، فرزاد حسین خانی، احمد زنده روح، محمدرضا زینال خیری (۵۸- سعید صادقی)، میلاد پورصف شکن، مصطفی شجاعی (۷۹- افشین اسماعیل زاده) و کیوان امرایی (۶۸- حسین قهارپور).
سرمربی: وینگو بگوویچ

خلاصه بازی
دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و مس کرمان با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان خاتمه پیدا کرد.

در نیمه اول، برتری نسبی از آن تیم نفت مسجدسلیمان بود. فشار تیم نفت روی خط دفاعی تیم مس کرمان چند ضربه کرنر برای تیم میزبان به همراه داشت اما این ضربات هیچ کدام راهی به دروازه مس پیدا نکرد. چند فرصت گلزنی تیم نفت هم در این نیمه بی ثمر ماند. اما شاگردان وینگو بگوویچ در نیمه اول ضمن تجمع در زمین خودی چشم به ضدحملات داشتند که روی یکی از همین ضدحملات صاحب یک بخت مسلم گلزنی شدند که ضربه سر مصطفی شجاعی به خارج رفت تا ۴۵ دقیقه نخست بدون گل تمام شود.

در نیمه دوم، زردپوشان نفت برتری خود در تصاحب توپ و میدان را حفظ کردند و با انجام تعویض های تهاجمی در این نیمه سعی در رسیدن به گل برتری داشتند. فشار شاگردان فرزاد حافظی سرانجام در دقیقه ۸۴ به ثمر نشست و فرشید علیزاده بازیکن تعویضی این توانست دروازه مس را باز کند تا تیم نفت مسجدسلیمان صاحب اولین پیروزی در این فصل شود.

شرح گل
۱-۰ (نفت): حرکت تیمی بازیکنان نفت مسجدسلیمان با ضربه محکم و زمینی فرشید علیزاده از درون محوطه جریمه مس کرمان تکمیل شد تا یک گل مهم برای تیم نفت رقم بخورد.

لحظات حساس
دقیقه ۱: ضربه سر حامد محمودی توسط کورش ملکی دروازه بان مس به کرنر رفت.
دقیقه ۱۶: مصطفی شجاعی در یک موقعیت عالی می توانست دروازه نفت را باز کند ولی ضربه سر این بازیکن به خارج از دروازه رفت.
دقیقه ۲۹: کار خوب مجتبی زارع فرصت شوتزنی را برای ستار دراجی فراهم کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف اندکی از کنار دروازه مس عبور کرد.
دقیقه ۴۲: ضربه سجاد موسوی پس از یک حرکت انفرادی راهی به دروازه مس پیدا نکرد.
دقیقه ۴۵: ضربه سر حامد محمودی بازیکن نفت را مدافعان مس از دهانه دروازه برگشت دادند.
دقیقه ۴۷: ضربه قیچی وار سجاد موسوی با اختلاف اندک از بالای دروازه تیم مهمان عبور کرد.
دقیقه ۶۸: شوت سنگین فرشید علیزاده را کورش ملکی دروازه بان تیم با واکنش دیدنی دفع کرد.