نفت مسجدسلیمان و حواشی بی پایان در آغاز لیگ برتر / ناگهان چقدر زود، دیر می شود …!؟
نفت مسجدسلیمان و حواشی بی پایان در آغاز لیگ برتر / ناگهان چقدر زود، دیر می شود …!؟

شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اولین هفته لیگ برتر میزبان تراکتورسازی تبریز بود که در دیداری بدون گل اما امیدوار کننده به تساوی دست یافت. فارغ از تمامی نکات فنی و مسائلی که در خصوص این دیدار می توان به رشته تحریر درآورد، حواشی ریز و درشتی همچنان گلوی تیم نفت را […]

شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در اولین هفته لیگ برتر میزبان تراکتورسازی تبریز بود که در دیداری بدون گل اما امیدوار کننده به تساوی دست یافت. فارغ از تمامی نکات فنی و مسائلی که در خصوص این دیدار می توان به رشته تحریر درآورد، حواشی ریز و درشتی همچنان گلوی تیم نفت را می فشارد و مشخص نیست که ساحل آرامش چه زمانی به زردپوشان دیار زاگرس لبخند خواهد زد.

به گزارش شهر اولین ها، در حالی که تنها چند ساعت از سوت پایان اولین دیدار نفتی ها در لیگ برتر می گذشت خبر استعفای مدیرعامل باشگاه نفت شوک بزرگی را به تیم وارد نمود. کیوان بابادی درباره استعفا از سمت مدیرعاملی این باشگاه با بیان این‌‌که از همشهری‌های عزیزم حلالیت می‌طلبم، اظهارکرد: من با تفکرات و کارشکنی برخی از اعضای هیات‌مدیره و همچنین نگاه بسته آن‌ها نمی‌توانم خدمتگزار خوبی برای مردم خوب مسجدسلیمان باشم و به همین دلیل از مدیرعاملی این باشگاه استعفا می‌دهم.

اگر چه تیم نفت در روند آماده سازی و تکمیل کادرفنی و جذب بازیکنان با مشکلاتی روبرو بوده اما اکنون که تا حدود زیادی این مسائل مرتفع شده و تیم در آمادگی نسبی جهت شرکت در مسابقات به سر می برد ، آیا کارشکنی برخی اعضای هیأت مدیره و تفکرات و نگاه بسته آنان که زعم مدیرعامل باشگاه نفت منجر به استعفای وی شده آیا به سود تیم نفت خواهد بود؟ آیا از کناره گیری مدیرعامل نفت فرد یا گروهی منتفع خواهند بود ؟

آنچه بیش از همه جالب توجه و تأمل برانگیز بوده گفته های اکثریت نفرات و مسئولین حاضر در باشگاه نفت در خصوص خدمت به فوتبال شهر بوده که در کالبد عناوین مختلفی در جمله مدیرعامل، هیأت مدیره، قائم مقام و … در باشگاه نفت حضور یافته اند. اما آیا اقدامات و رفتارآنان نیز متناسب با اظهارات آنان در راستای خدمت به فوتبال شهرستان بوده است ؟

از طرفی می توان گفت شواهد و قرائن از این موضوع حکایت نمی کند و با نگاهی اجمالی به حواشی یک ماه اخیر تیم نفت می توان متوجه شد که تیم نفت تا دستیابی به شرایط حرفه ای فاصله زیادی دارد. استعفای روشنایی سرپرست تیم نفت که گفته می شد بخاطر مشکلات مالی تیم صورت گرفته بود ، عدم حضور ویسی در تمرینات تیم نفت که در نهایت علی رغم شایعاتی مبنی بر کناره گیری عبدالله ویسی از هدایت تیم، او با قید شروطی در تمرین نفتی‌ها حضور پیدا کرد و مسائلی از این دست شاید پیش از آغاز مسابقات حواشی خاصی را متوجه تیم نسازد ، اما در کوران مسابقات بدون شک آسیب هایی جدی بر پیکره تیم نفت وارد خواهد نمود. از این رو باید گفت اکنون که علاوه بر تعیین کادرفنی و سرپرست، جذب بازیکنان و پرداخت بخشی از مبلغ قرارداد به بازیکنان ، تیم به آرامشی نسبی دست یافته ،حواشی و کارشکنی هایی که منجر به ایجاد تنش در تیم خواهد شد علاوه بر این که کمکی به تیم نخواهد کرد، شرایط را برای ادامه کار دشوار می نماید.

با تمام این تفاسیر امیدواریم برخی از افرادی که همواره از خدمت به فوتبال شهر سخن می رانند، در عمل نیز ضمن ایجاد بستری آرام و فارغ از حواشی، به کسب نتایج در خور و شایسته فوتبال شهرستان که در نهایت به بقاء نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر منجر شود، کمک نمایند.