نفت مسجدسلیمان-آلومینیوم اراک ؛ جدال مرگ و زندگی
نفت مسجدسلیمان-آلومینیوم اراک ؛ جدال مرگ و زندگی

سایت خبری شهر اولین ها//نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و در طرف مقابل نفت مسجد سلیمان با کسب ۲۳ امتیاز در جای دهم ایستاده است. . این مسابقه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی […]

سایت خبری شهر اولین ها//نماینده اراک تا به اینجای رقابتها با کسب ۲۸ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و در طرف مقابل نفت مسجد سلیمان با کسب ۲۳ امتیاز در جای دهم ایستاده است.

.
این مسابقه از ساعت ۱۴:۱۵ در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان آغاز خواهد شد، دو تیم در حالی در نخستین دیدار دور برگشت خود به میدان می آیند که هر دو تیم طی هفته های اخیر عملکرد یکسانی داشته اند و از ۵ مسابقه اخیر ۶ امتیاز اندوخته اند.آلومینیومی ها بعد از شکست ناباورانه در بوشهر مقابل ایرانجوان پای به این مسابقه می گذارند و نفتی ها نیز بعد از شکست عجیب سه بر دو مقابل پاس در مسابقه ای که نیمه اول آنرا دو بر صفر از حریف برده بودند، پذیرایی از اراکیها را عهده دارند.

.

نفت مسجدسلیمان با هدایت فرزاد حافظی در حالی در این دیدار از آلومینیوم اراک پذیرایی می کند که تا به اینجای کار که ۱۹ هفته از رقابتها گذشته است در خط حمله عملکرد جالبی از خود به جای نگذاشته و مجموعا ۱۷ گل به ثمر رسانده است.عددی نشان می دهد مسجد سلیمانی ها در دور رفت بازیها میانگین گل زده ای کمتر از یک گل، یا بعبارت دیگر ۰٫۸۹ گل در هر بازی از خود به جای گذاشته اند که این آمار برای تیمی که فصل گذشته در لیگ برتر حاضر بوده است نمی تواند آمار قابل قبولی باشد.ضمن اینکه نفتی ها در طول فصل ۱۹ بار نیز دروازه خود را باز شده دیده است که نشانگر میانگین یک گل خورده در هر مسابقه برای نماینده استان خوزستان است.

.

در طرف مقابل شاگردان غلامرضا دلگرم در ۱۹ بازی، ۲۳ گل و بطور میانگین در هر دیدار ۱٫۲۱ گل به ثمر رسانده و ۱۷ گل خورده یا بعبارتی ۰٫۸۹ گل خورده در هر بازی به نام خود ثبت کرده است.
.
آلومینیوم اراک در طول این مسابقات ۶ بار به پیروزی رسیده است. مس رفسنجان، فولاد یزد، گیتی پسند اصفهان، خونه به خونه بابل، پاس همدان و شهرداری اردبیل تیم هایی هستند که مغلوب نماینده اراک شده اند. ۱۰ تساوی هم مقابل نام این تیم به ثبت رسیده که یک مورد آن به نبرد با همین نفت مسجد سلیمان در دور رفت باز می گردد و باقی آن نیز حاصل نبردهای این تیم با نساجی قائمشهر، پارسه تهران، ماشین سازی تبریز،آلومینیوم هرمزگان، نفت آبادان، پیکان تهران، مس کرمان، داماش گیلان و فجرسپاسی بوده است.خیبر خرم آباد، گل گهر سیرجان و ایرانجوان بوشهر نیز تنها تیم هایی بوده اند که در طول ۱۶ هفته ابتدایی لیگ توانسته اند آلومینیوم اراک را مغلوب کنند.
.
در طرف دیگر میدان، نفت مسجد سلیمان تا به امروز مقابل ۵ تیم مس کرمان، شهرداری اردبیل، داماش گیلان، پارسه تهران و فولاد یزد پیروز شده است، مقابل ۸ تیم آلومینیوم اراک، نفت آبادان، ایرانجوان بوشهر، گیتی پسند اصفهان، مس رفسنجان، گل گهر سیرجان، آلومینیوم هرمزگان و خیبر خرم آباد به تساوی رسیده و در ۶ مسابقه نیز  مغلوب شده است.خونه به خونه بابل، پیکان تهران، فجر سپاسی شیراز، نساجی مازندران، ماشین سازی تبریز و پاس همدان شکست های این تیم را رقم زده اند.
.

فرشید علیزاده با ۸ گل زده بهترین گلزن نماینده مسجد سلیمان در این دوره رقابتهای لیگ یک بوده است و به تنهایی نزدیک به نیمی از گلهای تیمش در این فصل را به ثمر رسانده است و در طرف دیگر، جواد مولایی و عماد میرجوان با ۵ گل، گلزن ترین بازیکنان آلومینیوم اراک بوده اند.
.

حال باید در انتظار این مسابقه نشست و دید که آیا آلومینیوم اراک می تواند با کسب پیروزی در این دیدار فاصله ۵ امتیازی ایجاد شده تا منطقه صعود را کاهش دهد یا نفت مسجد سلیمان با بهره جستن از امتیاز میزبانی عملکرد خوبی از خود به جای می گذارد و با پیروزی در این مسابقه در آستانه تعطیلات حضور در نیمه دوم جدول را به دست فراموشی می سپرد و خود را به بالای جدول نزدیک و نزدیک تر می کند. یا اینکه دو تیم که تا به اینجا نشان داده اند رابطه خوبی با نتیجه مساوی دارند در این مسابقه نیز به کسب یک امتیاز بسنده می کنند و نتیجه ای مشابه بازی رفت رقم می زنند.

.

گفتنی است آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان در نخستین هفته رقابتهای لیگ یک در اراک به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان دو تیم با حساب بدون گل مساوی به کار خود خاتمه دادند./