نفت مسجدسلیمان ، فجر هویزه را به توپ بست … + تصویر
نفت مسجدسلیمان ، فجر هویزه را به توپ بست … + تصویر

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال امیدهای نفت مسجدسلیمان با پیروزی پرگل مقابل حریف خود به مقام قهرمانی نیم فصل مسابقات دست یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای خوزستان امروز با رقابت دوتیم نفت مسجدسلیمان و فجر هویزه ادامه یافت که در این دیدار پرگل شاگردان […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال امیدهای نفت مسجدسلیمان با پیروزی پرگل مقابل حریف خود به مقام قهرمانی نیم فصل مسابقات دست یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر امیدهای خوزستان امروز با رقابت دوتیم نفت مسجدسلیمان و فجر هویزه ادامه یافت که در این دیدار پرگل شاگردان بهمن نصیری توانستند با ۵گل حریف خود را مغلوب کنند و با کسب ۱۵ امتیاز و حفظ آمار بهترین خط حمله وبهترین خط دفاع با اقتدار کامل قهرمان نیم فصل رقابت ها شوند. این پیروزی در حالی رقم خورذ که نفتی ها نیمه اول را با تساوی بدون گل سپری کردند اما در نیمه دوم و با سامان کریمی،پوریا علیزاده،سجاد حاجتی،دانیال آذرگشب و کامران رمضانی جشنواره گل به راه انداختند.بدون شک نقش کادرفنی تیم نفت و بویژه بهمن نصیری در کسب این موفقیت تاکنون چشمگیر بوده است.
از طرفی دیگر فرجام کریمی کاپیتان این روزهای تیم امیدنفت هم اکنون با ۹گل زده در ۶بازی تا به اینجای فصل آقای گل فوتبال خوزستان نیز بشمار میرود.این بازیکن با استعداد و جوان در صورت حمایت میتواند نقش تأثیرگذاری در تیمهای فوتبال شهرستان در سالهای آتی ایفا کند.

IMG-20160107-WA0046