نشست دکتر علیرضا ورناصری با بختیاری های مقیم اصفهان با محوریت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود منطقه
نشست دکتر علیرضا ورناصری با بختیاری های مقیم اصفهان با محوریت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود منطقه

شهر اولین ها// جلسه دکتر علیرضا ورناصری با بختیاری های مقیم اصفهان با محوریت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود منطقه برگزار شد. تشکیل کارگروه بختیاری های مقیم اصفهان جهت کمک به برون رفت از مشکلات موجود منطقه از مصوبات این جلسه بوده است. به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی دفتر […]

شهر اولین ها// جلسه دکتر علیرضا ورناصری با بختیاری های مقیم اصفهان با محوریت استفاده از ظرفیت و پتانسیل های موجود منطقه برگزار شد. تشکیل کارگروه بختیاری های مقیم اصفهان جهت کمک به برون رفت از مشکلات موجود منطقه از مصوبات این جلسه بوده است.

به گزارش شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات دکتر علیرضا ورناصری صبح امروز دکتر علیرضا ورناصری ضمن دیدار با بختیاری های مقیم اصفهان بر لزوم همگرایی و استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود در خارج از مرزهای جغرافیایی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان؛ لالی؛اندیکا و هفتکل جهت کمک به پیشرفت ، توسعه و محرومیت زدایی این مناطق تاکید داشتند.

در ادامه جلسه دکتر علیرضا ورناصری به نظرات و دیدگاه حضار و چگونگی پدیدآمدن کمبودها ، نقصان ها و مشکلات موجود در منطقه پرداختند .

پس از ارائه راهکار از سوی حضار در جلسه، ایشان بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود بختیاری های ساکن در سایر استان ها ، به ویژه بختیاری های ساکن استان اصفهان جهت پیشرفت و آبادانی حوزه انتخابیه مسجدسلیمان ؛لالی ؛اندیکا و هفتکل تاکید نمودند.

گفتنی است سرمایه گذاری و فعالیت های اقتصادی بختیاری های مقیم اصفهان به منظور توسعه و آبادانی و ایجاد اشتغال در حوزه انتخابیه از دیگر محورهای این جلسه بود که دکتر ورناصری در خاتمه جلسه بر لزوم محقق شدن این مهم تاکید داشتند.