نشست اعضای انجمن محیط زیست نگین ایران زاگرس  و تنی چند از مسئولین با اهالی منطقه دشتگل پس از آتش سوزی چندین باره+تصاویر
نشست اعضای انجمن محیط زیست نگین ایران زاگرس  و تنی چند از مسئولین با اهالی منطقه دشتگل پس از آتش سوزی چندین باره+تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها//نشست مشترک اعضای انجمن محیط زیست نگین ایران زاگرس،مهندس شالویی ریاست محیط زیست اندیکا و فرمانده انتظامی منطقه دشتگل سرهنگ حاجی زاده با اهالی منطقه برگزار شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این نشست پس از آتش سوزی چهارمین باره منطقه دشتگل و با هدف آگاه سازی اهالی منطقه […]

سایت خبری شهر اولین ها//نشست مشترک اعضای انجمن محیط زیست نگین ایران زاگرس،مهندس شالویی ریاست محیط زیست اندیکا و فرمانده انتظامی منطقه دشتگل سرهنگ حاجی زاده با اهالی منطقه برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این نشست پس از آتش سوزی چهارمین باره منطقه دشتگل و با هدف آگاه سازی اهالی منطقه از پیامدهای سوختن جنگل ها صورت گرفت.شالویی با اعلام این موضوع که اهالی نبایستی بدون مجوز به خرید و فروش محل های چراگاه دام بپردازند افزود: انتظار می رود که مردم دشتگل خود از منطقه مراقبت و نگهداری کنند نه اینکه با اختلافات فامیلی به طبیعت و جنگل های بلوط لطمه وارد کنند.

سرهنگ حاجی زاده نیز ضمن آگاه سازی اهالی منطقه از تبعات آتش زدن جنگل ها خاطرنشان ساخت که با بانیان آتش سوزی جنگل ها و طبیعت مطابق قانون برخورد خواهد شد.

اعضای انجمن محیط زیست نگین ایران زاگرس با یادآوری این موضوع که جنگل ها و مراتع جزو منابع و سرمایه های ملی محسوب می شوند به اهالی منطقه در خصوص اهمیت وجود طبیعت و ارزشمندی حفاظت از محیط زیست نکاتی را به آنان متذکر شدند.

در پایان این نشست نیز از مناطقی که مورد آتش سوزی واقع شده بودند توسط حاضرین بازدید بعمل آمد.

انجمن دشتگل  (1)انجمن دشتگل  (2)انجمن دشتگل  (4)انجمن دشتگل  (5)انجمن دشتگل  (3)