نحسی ۱۳ یقه نفت مسجدسلیمان را گرفت …!؟
نحسی ۱۳ یقه نفت مسجدسلیمان را گرفت …!؟

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری دوستانه مقابل آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی دست یافت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که پیش از آغاز تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول در دیداری دراماتیک با نتیجه سه بر دو آلومینیوم اراک را شکست داده بود […]

سایت خبری شهر اولین ها// تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری دوستانه مقابل آلومینیوم اراک به نتیجه تساوی دست یافت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که پیش از آغاز تعطیلات نیم فصل لیگ دسته اول در دیداری دراماتیک با نتیجه سه بر دو آلومینیوم اراک را شکست داده بود عصر امروز نیز در دیداری دوستانه مقابل این تیم قرار گرفت که تلاش دو تیم در نهایت به تساوی یک بر یک انجامید.تک گل نفتی ها را بهرام احمدی به ثمر رساند. این دیدار در وزشگاه شهیدمجدیان دزفول برگزار شده بود و اراکی نیز به منظور برگزاری اردوی یک هفته ای از امروز در شهرستان دزفول حضور یافته است.

زردپوشان که ۱۳ روز پیش نیز در خانه از نماینده اراک پذیرایی کرده بودند عصر امروز با بازیکنان اصلی خود در میدان حاضر شدند ضمن اینکه فرزاد حافظی سعی داشت تا از کلیه مهره ای خود در این دیدار بهره بگیرد.پژمان باقری گلر اصلی نفتی ها در این دیدار بود که ۹۰ دقیقه عهده دار حفاظت از دروازه زردپوشان بود و عملکردی موفق از خود به جای گذاشت تا شید از مهره های تأثیرگذار نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ یک بشمار آید.

گفتنی ست که نفت در آغاز مجدد رقابتهای لیگ یک پنجشنبه ۲۴ دیماه میهمان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

IMG-20160106-WA0008