نجات ” روباه بدشانس ” از درون چاه عمیق به همت دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان+تصاویر
نجات ” روباه بدشانس ” از درون چاه عمیق به همت دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان+تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// روباه بدشانسی که به نظر می رسید چند روزی درون چاه عمیق و پراز آب اسیر شده بود به همت دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان رهایی پیدا کرد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در پی اطلاع از افتادن یک قلاده روباه درون چاه نسبتاً عمیق و پر از آب […]

سایت خبری شهر اولین ها// روباه بدشانسی که به نظر می رسید چند روزی درون چاه عمیق و پراز آب اسیر شده بود به همت دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان رهایی پیدا کرد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در پی اطلاع از افتادن یک قلاده روباه درون چاه نسبتاً عمیق و پر از آب در منطقه منازل مسکونی شهرک ولیعصر اعضای انجمن نگین ایران زاگرس بهمراه عوامل اداره حفاظت از محیط زیست مسجدسلیمان در محل حضور یافته که با توجه به شعاع بالای چاه و وجود آب ، گل و لای کف چاه عملاً نجات این روباه را با مشکل مواجه نموده بود که پس حدود 40 دقیقه تلاش سرانجام این روباه از درون چاه نجات پیدا کرد.

این دومین مورد نجات روباه توسط دوستداران محیط زیست مسجدسلیمان و اعضای انجمن نگین ایران زاگرس بشمار میرود که فعالیتهایی از این قبیل در راستای رعایت حقوق حیوانات و عدم آزار و اذیت آنان صورت پذیرفته است.

12 (1)12 (4)12 (3)