موج جدید تغییرات در مسجدسلیمان در سال انتخابات /از معارفه فرماندار جدید تا بازنشستگی شهردار مسجدسلیمان
موج جدید تغییرات در مسجدسلیمان در سال انتخابات /از معارفه فرماندار جدید تا بازنشستگی شهردار مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//شایعه تغییر علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان که در روزهای اخیر بر سر زبانها افتاده بود با معرفی سید امیر حمزه موسوی بعنوان گزینه اصلی فرمانداری قوت گرفت به طوریکه در این میان برخی کار را تمام شده میدانند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از  منابع آگاه، گورویی […]

سایت خبری شهر اولین ها//شایعه تغییر علیرضا گورویی فرماندار مسجدسلیمان که در روزهای اخیر بر سر زبانها افتاده بود با معرفی سید امیر حمزه موسوی بعنوان گزینه اصلی فرمانداری قوت گرفت به طوریکه در این میان برخی کار را تمام شده میدانند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از  منابع آگاه، گورویی فرماندار مسجدسلیمان که در این مدت یکساله به دور از حواشی مشغول انجام وظایف خود بود فارغ از مثبت یا منفی بودن عملکرد وی پس از جدی شدن تعویضش تلاش نمود برای خود جایگاهی در سطح استان دست و پا نماید و فرمانداری شوشتر و مدیر کل امنیتی استانداری خوزستان مناصبی بشمار می آید که برای وی در حد حرف و شایعه میشود.

از سویی دیگر خلیل حیدری شهردار مسجدسلیمان خبر از درخواست بازنشستگی خود به سازمان تامین اجتماعی داد.

مهندس خلیل حیدری پس از شایعات فراوان درخصوص استعفای خود گفت: بنده پس از ۳۲ سال خدمت و تلاش صادقانه تقاضای بازنشستگی داده ام و در حال جمع آوری سوابق خود هستم و این اقدام را به اطلاع رئیس شورای اسلامی شهر و برخی از اعضا رسانده ام که موجب شوکه شدن چند تن از اعضای شورا نیز گردید.
وی تصریح کرد:این اقدام بنده تحت فشار هیچکس نبوده است و شایعات در این خصوص که به درخواست شورا بوده است را تکذیب میکنم و این را هم اضافه میکنم که علی رغم کمبود شدید امکانات در ناوگان موتوری شهرداری، بدهی های میلیلیاردی که برخی از آنها در زمان من به مرحله صدور اجراییه رسیده اند و برای شهرداری مشکلات مالی بوجود آوردند باز هم برای مسجدسلیمان در این مدت هرگز کوتاهی نکردم و از هیچ تلاشی دریغ ننمودم.
شهردار مسجدسلیمان در خاتمه گفت: تا زمان قطعی شدن بازنشستگی با تمام توان، تلاش خود را ادامه میدهم تا بتوانم حقوق کارکنان را که از برنامه های اصلی محسوب می شود پرداخت نمایم و در این راستا تماسهایی با چند تن از مسئولین محلی و استانی داشته ام تا مطالبات و حقوق شهروندان فهیم و مظلوم مسجدسلیمان را از شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دریافت نمایم و سعی خواهم داشت هیچ وقفه ای در اجرای امورات عمرانی و خدماتی نیز بوجود نیاید.

مرجع:ام ای اس نیوز