موج اعتراضات به عملکرد شهردار مسجدسلیمان بالا گرفت
موج اعتراضات به عملکرد شهردار مسجدسلیمان بالا گرفت

شهر اولین ها//با وجود گذشت هجده ماه از حضور شهام سلیمانی بر مسند شهرداری مسجدسلیمان عملکرد نه چندان مطلوب وی در حوزه های مختلف موجی از اعتراضات شهروندان را در خصوص خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع ایجاد نموده است.  به گزارش شهر اولین ها، جمعی از فعالین حوزه های مختلف اجتماعی در […]

شهر اولین ها//با وجود گذشت هجده ماه از حضور شهام سلیمانی بر مسند شهرداری مسجدسلیمان عملکرد نه چندان مطلوب وی در حوزه های مختلف موجی از اعتراضات شهروندان را در خصوص خدمات رسانی به شهروندان و تکریم ارباب رجوع ایجاد نموده است.

 به گزارش شهر اولین ها، جمعی از فعالین حوزه های مختلف اجتماعی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین امینی امام جمعه مسجدسلیمان اعتراض خود را به عملکرد نامطلوب شهردار در ارائه خدمات به شهروندان و تکریم ارباب رجوع اعلام داشته و از وی درخواست برخورد لازم جهت جلوگیری از ادامه این روند ضعیف در ارائه خدمات را اعلام نمودند. علاوه بر این جمعی از فعالین حاضر در این نشست خواستار ورود نهادهای نظارتی به موضوعات مطرح شده اخیر در شهرداری مسجدسلیمان و بررسی امور مالی آن شده اند و از امام جمعه شهرستان خواستند تا صدای اعتراض آنان و نارضایتی شهروندان از وضعیت موجود را از تریبون نماز جمعه به گوش مسئولین ذیربط برساند.

در این نشست امام جمعه مسجدسلیمان ضمن استقبال از حضور و نظارت فعالین حوزه های اجتماعی در مدیریت شهری گفت: موارد مطروحه از دغدغه های شهروندان بوده و مانند گذشته پیگیری خواهم نمود. پیشنهاد می دهم این موارد با اعضای شورای اسلامی شهر نیز در میان گذاشته شود تا مورد رسیدگی بیشتر واقع گردد و درصورتی که نتیجه لازم دریافت نشد بنده برای رسیدگی به این موضوعات ورود خواهم کرد.

گفتنی است که علاوه بر این نشست، اخیراً جمعی از فعالین حوزه محیط زیست و انجمن های مردم نهاد نیز ضمن مکاتبه با دادستان مسجدسلیمان ضمن اشاره به موارد متعددی از ضعف نظارتی و عملکردی شهرداری درخواست بررسی بیشتر و صدور دستورات قضایی لازم را داشته اند.