مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های چال‌منار بخش چلو
مهار آتش‌سوزی در جنگل‌های چال‌منار بخش چلو

شهر اولین ها// هوشنگ مهمدی کرتلایی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: آتش‌سوزی در مناطق چال منار بخش چلو که از شامگاه پنج‌شنبه آغاز شده بود با تلاش نیروهای مردمی، هلال‌احمر، محیط‌زیست، منابع طبیعی و پاسگاه بخش چلو مهار شد. وی با اشاره به این که آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های […]

شهر اولین ها// هوشنگ مهمدی کرتلایی امشب در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد: آتش‌سوزی در مناطق چال منار بخش چلو که از شامگاه پنج‌شنبه آغاز شده بود با تلاش نیروهای مردمی، هلال‌احمر، محیط‌زیست، منابع طبیعی و پاسگاه بخش چلو مهار شد.

وی با اشاره به این که آتش‌سوزی در مراتع و جنگل‌های بلوط این منطقه اتفاق افتاد افزود: با توجه به این که منطقه چال منار جزو مناطق بکر و سرمایه ملی محسوب می‌شود، وجود جاده‌های صعب العبور در این منطقه و دیگر مناطق بخش باعث شده که هنگام وقوع حوادث اقدامات به کندی صورت گیرد.

بخشدار چلو با بیان این که جاده‌های صعب العبور یکی از مشکلات اساسی بخش چلو شهرستان اندیکا به شمار می آید تصریح کرد: اگر به جاده‌های این بخش رسیدگی شود هم امکانات و تجهیزات بهتری می‌توان ارائه داد و هم هنگام وقوع حوادث اعزام نیرو سریع‌‌تر صورت می‌گیرد، همچنین امنیت مناطق بهتر تأمین می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، چال منار منطقه‌ای عشایری، دارای آب و هوای معتدل و پوشش متنوع گیاهی است و از توابع بخش چلو شهرستان اندیکا به شمار می آید.