معرفی پایگاه مقاومت بسیج نفت مسجدسلیمان بعنوان پایگاه نمونه استان خوزستان
معرفی پایگاه مقاومت بسیج نفت مسجدسلیمان بعنوان پایگاه نمونه استان خوزستان

سایت خبری شهر اولین ها//فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان از انتخاب این پایگاه بعنوان پایگاه برتر استان خوزستان خبر داد . به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، غلامرضا امینی در تشریح این خبر اظهار داشت : با پایش و […]

سایت خبری شهر اولین ها//فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان از انتخاب این پایگاه بعنوان پایگاه برتر استان خوزستان خبر داد .

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، غلامرضا امینی در تشریح این خبر اظهار داشت : با پایش و ارزیابی عملکرد و بررسی شاخص های اعلام شده از سوی بسیج ادارات سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ، پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان بعنوان پایگاه نمونه استان خوزستان انتخاب و معرفی شد .

وی افزود : از جمله این شاخص ها می توان به سیستم پرسنلی اعصاء – حضور نیروها در مراسمات و مناسبت ها – سرعت عمل – آمادگی – پشتیبانی اشاره کرد .

امینی تصریح کرد : پایگاه مقاومت بسیج صنعت نفت مسجدسلیمان با در اختیار داشتن بیش از ۲۰۰۰ عضو عادی و فعال بزرگترین و فعالترین پایگاه بسیج در میان پایگاه های بسیج این شهرستان می باشد که با حمایت مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت در همه مراسمات و برنامه ها حضوری پررنگ و تأثیر گذار دارد .