معدوم سازی داروهای دامی تاریخ منقضی در مسجدسلیمان
معدوم سازی داروهای دامی تاریخ منقضی در مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان گفت :بازرسین این اداره موفق به کشف و ضبط داروهای دامی که تاریخ مصرف آن ها گذشته است شدند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دکتر حمیدرضا کاوش گفت: کارشناسان دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان طی بازرسی از مراکز توزیع دارو و داروخانه های دامی […]

سایت خبری شهر اولین ها//رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان گفت :بازرسین این اداره موفق به کشف و ضبط داروهای دامی که تاریخ مصرف آن ها گذشته است شدند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، دکتر حمیدرضا کاوش گفت: کارشناسان دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان طی بازرسی از مراکز توزیع دارو و داروخانه های دامی سطح شهر، بیش از ۲۷ نوع داروی دامی بدلیل انقضا تاریخ مصرف و شرایط نگهداری نامناسب  ضبط و با حکم مرجع قضائی و در حضور نیروی انتظامی معدوم شد.

وی مقدار ضبط شده دارو را بیش از ۲۷ نوع داروی دامی و ۲۵۰ قلم دارو اعلام کرد و افزود: داروهای دامی فقط در داروخانه های دامپزشکی با حضور دامپزشک باید عرضه گردد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان مسجد سلیمان همچنین از اجرای رویکردهای جدید در برخورد با شرکت های پخش داروئی متخلف و بهبود شرایط حمل و نقل داروهای دامی خبر داد و اظهار داشت: شرکت های پخش دارویی نیز با رعایت مسائل مربوط به حمل و نقل دارو با شرایط ویژه اقدام به توزیع آنان در بین داروخانه های دامپزشکی می نمایند و بازرسین و کارشناسان ستادی و شهرستانی نیز با بازرسی از این داروخانه ها  و شرکت ها بر عملکرد آنان نظارت می نمایند.

دکتر کاوش از شهروندان خواست تا در مواقع لزوم با مراجعه به کلینیک های دامپزشکی در سطح استان و اخذ نسخه به داروخانه های دامپزشکی مراجعه کنند .