مصدومیت شدید ، گلر مسجدسلیمانی را ۶ ماه خانه نشین می کند …
مصدومیت شدید ، گلر مسجدسلیمانی را ۶ ماه خانه نشین می کند …

شهر اولین ها//مربی دروازه بان های استقلال خوزستان گفت: متاسفانه داودی مصدومیت شدیدی پیدا کرده و رباط صلیبی وی پاره شده است. به گزارش شهر اولین ها، فرشاد بختیاری زاده،مربی دروازه بان های استقلال خوزستان درباره مصدومیت داوودی بیان کرد: متاسفانه گودرز داودی دردیداری دوستانه مصدومیت شدیدی پیدا کرد و رباط صلیبی وی پاره شده […]

شهر اولین ها//مربی دروازه بان های استقلال خوزستان گفت: متاسفانه داودی مصدومیت شدیدی پیدا کرده و رباط صلیبی وی پاره شده است.

به گزارش شهر اولین ها، فرشاد بختیاری زاده،مربی دروازه بان های استقلال خوزستان درباره مصدومیت داوودی بیان کرد: متاسفانه گودرز داودی دردیداری دوستانه مصدومیت شدیدی پیدا کرد و رباط صلیبی وی پاره شده است. وی طی چند روز آینده عمل جراحی انجام می دهد و پس از آن به استراحت می پردازد.

وی افزود: متاسفانه گودرز ۵ الی ۶ ماه از میادین فوتبال دور است و امیدوارم پس از بهبودی هرچه زودتر مصدومیت خود را پشت سر گذاشته و به تیم برگردد.

بختیاری زاده در رابطه با اینکه آیا دروازه بان دیگری را به جای وی جذب می کنند، اظهارکرد: داودی به طور قطع یکی از برترین دروازه بان های ایران است و ما او را به راحتی از دست نمی دهیم اما باید جلسه ای را برگزار کنیم و در رابطه با جایگزینی و یا خارج کردن نام گودرز داودی از فهرست تیم مان با مسئولان تیم گفت وگو کنیم. احتمال اینکه دروازه بان داخلی جذب کنیم، زیاد است.

مربی دروازه بان های استقلال خوزستان در پایان گفت: امیدوارم هر چه زودتر داوودی به میادین فوتبال باز گردد و بازهم مانند گذشته درخشش خود را ادامه دهد.