مشکل پخش فوتبال های یورو ۲۰۱۶ در مسجدسلیمان حل شد
مشکل پخش فوتبال های یورو ۲۰۱۶ در مسجدسلیمان حل شد

شهر اولین ها//دقایقی پیش علیرضا فیضی نماینده صدای و سیمای مرکز خوزستان در مسجدسلیمان از رفع مشکل پخش زنده دیدارهای فوتبال یورو۲۰۱۶ از طریق گیرنده های دیجیتال در مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش شهر اولین ها، اخیرا پخش زنده دیدار های فوتبال یورو۲۰۱۶ در مسجدسلیمان وبرخی شهرهای استان و کشور با مشکل مواجه شده بود […]

شهر اولین ها//دقایقی پیش علیرضا فیضی نماینده صدای و سیمای مرکز خوزستان در مسجدسلیمان از رفع مشکل پخش زنده دیدارهای فوتبال یورو۲۰۱۶ از طریق گیرنده های دیجیتال در مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش شهر اولین ها، اخیرا پخش زنده دیدار های فوتبال یورو۲۰۱۶ در مسجدسلیمان وبرخی شهرهای استان و کشور با مشکل مواجه شده بود و به محض آغاز دیدارهای فوتبال تماشای این دیدارها از طریق گیرنده های دیجیتال امکان پذیر نبود.

ازهمان ابتدای بروز این مشکل در پخش دیدارهای فوتبال خبرنگار آسماری موضوع را از طریق نماینده صدا و سیمای مرکز خوزستان در مسجدسلیمان و اداره کل صدا و سیمای خوزستان پیگیری کرد.
دقایقی پیش علیرضا فیضی نماینده صدای و سیمای مرکز خوزستان در مسجدسلیمان از رفع مشکل پخش زنده دیدارهای فوتبال یورو۲۰۱۶ از طریق گیرنده های دیجیتال در مسجدسلیمان خبر داد.
فیضی به خبرنگار ما گفت: با بررسی و رفع این مشکل و پیگیری های مدیرکل محترم صدا و سیمای مرکز خوزستان شهروندان مسجدسلیمانی از امشب می توانند دیدارهای فوتبال یورو۲۰۱۶ را از شبکه سه سیما و از  طریق گیرنده های دیجیتال خانگی بصورت زنده تماشا کنند.