مسجدسلیمانی ها به مربیان جوان اعتماد کنند/ نفت به حمايت نياز دارد نه حاشيه!
مسجدسلیمانی ها به مربیان جوان اعتماد کنند/ نفت به حمايت نياز دارد نه حاشيه!

شهر اولین ها// جهاد زرگانی : مهمترين لازمه يک تيم فوتبال در خارج و داخل ميدان آرامش و فقدان استرس بي‌مورد است، حتي زماني كه تغيير و تحولي در راس كادر فني جهت حضور پرقدرت در مسابقات مهم هم باشد حساسيت و هيجان موجود نبايد استرس و ترس را دركالبد تيمي آينده تزريق كند. تماشاگران […]

شهر اولین ها// جهاد زرگانی : مهمترين لازمه يک تيم فوتبال در خارج و داخل ميدان آرامش و فقدان استرس بي‌مورد است، حتي زماني كه تغيير و تحولي در راس كادر فني جهت حضور پرقدرت در مسابقات مهم هم باشد حساسيت و هيجان موجود نبايد استرس و ترس را دركالبد تيمي آينده تزريق كند.
تماشاگران يک تيم نيز همواره به عنوان بازيكن دوازدهم محسوب مي‌شوند كه مي‌توانند با تشويق‌هاي سالم خود تيم مورد علاقه‌شان را به جاده موفقيت سوق دهند؛ ولي اگر همين تماشاگر با ذهنيت منفي وارد گود شود و به محض كوچكترين مورد خلاف ميل خود تيم را مورد انتقاد شديد قرار دهد آن وقت است كه مجموعه تيمي حتي قادر نخواهد شد كه درصدي از توانايي‌هاي خويش را بروز دهد.
زردپوشان ديار بختياري كه در یکسال اخير پشت دروازه ليگ‌برتر مانده‌اند و همواره مورد انتقاد تماشاگران خود قرار مي‌گيرند و بعضا در مواردي انتقاد آنها دردسرساز مي‌شود.اكنون در اكثر فشارها و تنش‌هاي موجود از سوي برخي تماشاگرنماهاي دشمن‌شادكن ورزش مسجدسليمان، قافيه را واگذار مي‌كنند و به اعلام حمايت از يك گزينه ديگر مي‌پردازند و جنجال‌هايي به راه افتاد كه با درايت برخي از دلسوزان ورزش مسجدسليمان ختم به خير شد؛ اما باز هم خبرهايي مي‌رسد كه هنوز برخي از ليدرهاي هواداران از آمدن سهراب بختیاری زاده ناراضي هستند. حال تصور كنيد اگر همين وضعيت تا شروع بازي‌ها پابرجا باشد چه عاقبتي در انتظار اين تيم مردمي فوتبال خوزستان خواهد بود. مسلما نبايد اين گروه اندک تماشاگرنما، مجموعه نفت را مورد آماج انواع انتقادات و ناسزاها قرار داده و  هيچ بعيد نيست كه قافيه را در آينده‌اي نه چندان دور هم واگذار كنند!
اما تماشاگران بايد بدانند كه فوتبال تا سوت پاياني داور جريان دارد و تا پايان فصل بايد به كادر فني جوان و باآتیه فرصت داد و امكان كسب هر نتيجه در اين ميان وجود دارد. تماشاگر مسجدسليماني بايد اين تيم را حمايت كند. مسجدسليماني‌ها حتي اگر با شخص يا اشخاص خاصي مشكل داشته باشند مسلما تيم خود را دوست دارند و به هيچ عنوان راضي نخواهند شد كه در پايان بازي‌هاي ليگ دسته اول خاطره‌اي تلخ را بار دیگر تجربه كنند. پس بهتر است كه اين تماشاگر پرهيجان، حداقل در مقطع فعلي اختلاف و سليقه‌ها را كنار گذاشته و در ميان اين تيم دوست‌داشتني باشند؛ اما تا وقتي اخلاف از نفتي‌ها دور نشود حكايت همچنان باقي مي‌ماند و زردپوشان در اين آتش ناخواسته مي‌سوزند! به هر صورت اين سئوال هميشه به ذهن هر فوتبالدوستی خطور مي‌كند بعد از انتخاب سرمربي فصل پيش‌رو چه اهدافي را دنبال كرده و آيا اين انتخاب با احساسات هواداران اصيل همخواني دارد و اين كه اهداف فعلي باشگاه مي‌تواند نفت مسجدسليمان را به روزهاي اوج و مهمتر اينكه ليگ‌برتر برساند. براي  روشن شدن افكار مديران باشگاه نفت و جهت برطرف شدن ابهامات موجود به نكاتي لازم اشاره كنيم، هر چند زمان شايد دير باشد ولي در ادامه راه شاید كليد حل مشكلات باشد.
هر باشگاهي براي انتخاب كادر فني مورد نظر بايد هدف خود را ترسيم نموده، به معناي ساده‌تر بايد گفت باشگاه نفت در چه راهي قصد دارد حركت كند، آيا با تيمي مقتدر و باكارآيي بالا پا به ليگ 95 بگذارد يا اينكه در همين حضور مجدد در جمع تيم‌هاي برتر حاضر در مسابقات باشد و تجربه‌اي ديگر را كسب كند. در نوعي ديگر مقصود هدف باشگاه به كارگيري چند بازيكن خوب و باتجربه است كه تا به امروز اين امر ميسر نشده و با توجه به محدوديت‌هاي مالي باشگاه می تواند  نفرات اسم و رسم‌دار را جذب کند؟ بايد ديد مديران فعلي باشگاه كدام يك از دو هدف‌هاي موجود را در نظر گرفته‌اند. به هر حال هدف اولي با گزينه فعلي انتخاب شده همخواني دارد و آرزوي قبلي هر علاقه‌مند به فوتبال مسجدسليمان و خوزستان است كه اين تيم در مسابقات ليگ دسته اول نتايج خوبي را به دست آورد و لبخند را بر لبان خوزستاني‌ها بازگرداند.