مزار زنده یاد سیروس قایقران با حضور عالی محمدی گلباران شد
مزار زنده یاد سیروس قایقران با حضور عالی محمدی گلباران شد

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی رکوردار ملی کشور که سفر به دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده است با حضور بر مزار سیروس قایقران اسطوره فوتبال ملوان و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در انزلی به اهدای گل و قرائت فاتحه بر مزار وی پرداخت. به گزارش شهر اولین ها، حسین عالی […]

شهر اولین ها// حسین عالی محمدی رکوردار ملی کشور که سفر به دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده است با حضور بر مزار سیروس قایقران اسطوره فوتبال ملوان و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در انزلی به اهدای گل و قرائت فاتحه بر مزار وی پرداخت.

به گزارش شهر اولین ها، حسین عالی محمدی رکوردار ملی کشور با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده است. وی ضمن گذر از استان گیلان و شهرستان انزلی بر مزار زنده یاد سیروس قایقران اسطوره فوتبال ملوان و کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان حضور یافت و به اهدای گل و قرائت فاتحه بر مزار وی پرداخت.

گفتنی است مرحله هفتم سفر عالی محمدی به نام مجموعه نفت و هواداران پرشور نفت بختیاری از گیلان تا اردبیل به مسافت ۲۶۵ کیلومتر انجام گرفت. هم اکنون نیز مرحله هشتم این سفر به مسافت ۲۲۲کیلومتر از اردبیل به تبریز به نام اداره ورزش و جوانان و هیئت های ورزشی شهرستان مسجدسلیمان در حال انجام است. لازم به ذکر است عالی محمدی قرار است طی ۴ ماه حدود ۶ هزار کیلومتر با هدف زنده نگه داشتن یاد شهدا و اساطیر بختیاری همچنین رسانه ای کردن نام مسجدسلیمان رکاب بزند.