مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به هفت شهیدان و روستاهای بخش مرکزی
مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به هفت شهیدان و روستاهای بخش مرکزی

سایت خبری شهر اولین ها//مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به منطقه هفت شهیدان با حضور معاونت سیاسی اجتماعی استاندار و مدیرکل شرکت گاز خوزستان انجام گرفت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این مراسم که فرماندار و تنی چند از مسئولین شهریستان نیز حضور داشتند حسینی نژاد مدیرکل شرکت گاز استان در خصوص […]

سایت خبری شهر اولین ها//مراسم کلنگ زنی پروژه گازرسانی به منطقه هفت شهیدان با حضور معاونت سیاسی اجتماعی استاندار و مدیرکل شرکت گاز خوزستان انجام گرفت.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این مراسم که فرماندار و تنی چند از مسئولین شهریستان نیز حضور داشتند حسینی نژاد مدیرکل شرکت گاز استان در خصوص جزییات پروژه اظهار داشت: کلنگ پروژه گازرسانی به روستاهای هفت شهیدان،تقی آباد،گاوداران از بخش مرکزی و روستاهای پرزرد و آبکاسه از بخش عنبر به زمین زده شد و امیدواریم تا پیش از اتمام سالجاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال با میزان شبکه گذاری ۲۸۰۰۰ متر انجام خواهد گرفت و طی آن ۳۵۰ خانوار در منطقه از نعمت گازرسانی برخوردار خواهند شد.ضمن اینکه تعداد ۳۰۰ انشعاب واگذار خواهد شد.

حسینی نژاد از اشاره به اینکه عملیات لوله کشی پروژه آغاز شده عنوان داشت: با اجرای کامل این پروژه علاوه بر شهرستان مسجدسلیمان، روستاهای تابعه نیز از نعمت گاز برخوردار می شوند. وهدف ما توسعه گارزسانی به منطقه خواهد بود.