مراسم افتتاحیه ورزش شامگاهی در مسجدسلیمان دوشنبه شب برگزار می شود
مراسم افتتاحیه ورزش شامگاهی در مسجدسلیمان دوشنبه شب برگزار می شود

شهر اولین ها// سرپرست اداره ورزش مسجدسلیمان از برگزاری مراسم افتتاحیه ورزش شامگاهی در شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد. البرز حاجی پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر به شهر اولین ها گفت: مراسم افتتاحیه ورزش شامگاهی در شهرستان همزمان با هفته دولت ساعت 21 روز دوشنبه 8 […]

شهر اولین ها// سرپرست اداره ورزش مسجدسلیمان از برگزاری مراسم افتتاحیه ورزش شامگاهی در شهرستان همزمان با هفته دولت خبر داد.

البرز حاجی پور سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر به شهر اولین ها گفت: مراسم افتتاحیه ورزش شامگاهی در شهرستان همزمان با هفته دولت ساعت 21 روز دوشنبه 8 شهریورماه در محل پارک پنج بنگله (گل نرگس) و با حضور مسئولین و مدیران شهرستان و علاقمندان به ورزشهای همگانی برگزار خواهد شد.وی افزود: در نظر داریم تا به منظور افزایش سلامت فکری، روحی، جسمی و عاطفی شهروندان برنامه ورزش شامگاهی را بصورت روزانه در سطح شهرستان برگزار نماییم که امیدواریم با استقبال علاقمندان همراه باشد.

حاجی پور خاطرنشان ساخت: اجرای ورزش شامگاهی با حضور مربیان مجرب و آموزش حرکات ورزشی همراه خواهد بود و از کلیه عزیزان به همراه ورزشکاران و اعضای خانواده شان دعوت می شود تا در این برنامه حضور پیدا کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان مسجدسلیمان همچنین از آغاز فعالیت هیأت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای شهرستان خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا فعالیت ورزشکاران این حوزه نیز به شکلی مطلوب سازماندهی گردد.