مدیر عامل کارخانه اعلام کرد: حل مشکل برق کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان
مدیر عامل کارخانه اعلام کرد: حل مشکل برق کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان

شهر اولین ها//مدیر عامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با اشاره به حل مشکل برق این کارخانه گفت:‌ با پیگیری‌های انجام‌شده نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیریت برق منطقه‌ای خوزستان سرانجام مشکل برق این کارخانه حل شد. سید عباس حسینی  اظهار کرد:‌ پروژه آلومینیوم کاوه خوزستان از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که […]

شهر اولین ها//مدیر عامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان با اشاره به حل مشکل برق این کارخانه گفت:‌ با پیگیری‌های انجام‌شده نماینده ولی فقیه در خوزستان و مدیریت برق منطقه‌ای خوزستان سرانجام مشکل برق این کارخانه حل شد.

سید عباس حسینی  اظهار کرد:‌ پروژه آلومینیوم کاوه خوزستان از شرکت‌های وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که کلنگ آن در بهمن ماه سال 93، به زمین زده شد و اکنون این پروژه با حمایت‌های صورت گرفته، در مراحل نهایی ساخت به سر می‌برد و تا ماه آینده مراحل ساخت پروژه به اتمام می‌رسد.

وی افزود: مشکلی که کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان در زمینه زیرساخت‌ها داشت، بحث برق کارخانه بود که چندین ماه درگیر آن بودیم و خوشبختانه با برگزاری جلساتی توسط آیت‌الله جزایری نماینده ولی فقیه در استان و با همکاری شرکت برق منطقه‌ای خوزستان این مشکل بزرگ حل شد.

حسینی تصریح کرد: پس از بازدیدهای انجام‌شده از سایت کارخانه توسط مدیریت شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سرانجام راهکاری برای حل مشکل برق کارخانه ارائه شد تا مشکل برق این کارخانه حل شود و کارخانه بتواند پس از اتمام مراحل ساخت، بدون مشکل به تولید بپردازد.

وی با بیان توصیه‌های انجام گرفته از سوی نماینده ولی فقیه استان مبنی بر جذب نیروی بومی و مسجدسلیمانی برای حل مشکل بیکاری و فقر در این منطقه گفت: در ارتباط با بحث استخدام، اولویت نیروهای جویای کار شهر مسجدسلیمان قرار داده شد و به منظور جذب عادلانه و شفاف، با برگزاری آزمونی از طریق سازمان سنجش اقدام به استخدام از میان مسجدسلیمانی‌ها شد.

مدیر عامل کارخانه آلومینیوم مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: از شب گذشته کارنامه کسانی که در آزمون شرکت کرده بودند، بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است تا هر کسی بتواند به صورت شفاف عملکرد خود را مشاهده کند و از نتیجه آزمون مطلع شود./ایسنا