مدیرکل صدا و سیمای خوزستان:بازیهای نفت مسجدسلیمان با کمی تأخیر پخش می شوند
مدیرکل صدا و سیمای خوزستان:بازیهای نفت مسجدسلیمان با کمی تأخیر پخش می شوند

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کل صدا و سیمای خوزستان گفت: نبود فیبر نوری باعث عدم پخش برنامه زنده فوتبال لیگ یک در مسجد سلیمان می شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها مسلم رحیمی با اعلام این خبر افزود: صدا و سیمای خوزستان به تعهدات خود عمل می کند و تمامی بازی ها […]

سایت خبری شهر اولین ها//مدیر کل صدا و سیمای خوزستان گفت: نبود فیبر نوری باعث عدم پخش برنامه زنده فوتبال لیگ یک در مسجد سلیمان می شود.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها مسلم رحیمی با اعلام این خبر افزود: صدا و سیمای خوزستان به تعهدات خود عمل می کند و تمامی بازی ها را پخش می کند اما به دلیل اینکه فیبر نوری در ورزشگاه مسجد سلیمان وجود ندارد بازی را کاملا ضبط و با کمی تاخیر برای ورزش دوستان پخش می شود.
رحیمی تصریح کرد: چنانچه فیبر نوری وجود داشته باشد بازی های لیگ یک به طور زنده از صدا و سیمای خوزستان پخش می شود.

این در حالی ست که چندی پیش رحیمی در جریان مراسم تجلیل از خبرنگاران ورزشی که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، عنوان کرد که سازمان صداوسیمای مرکز خوزستان آماده است دیدارهای فوتبال حساس لیگ دسته یکم باشگاه های ایران را به طور زنده پخش کند و در این راستا اقدامات لازم را انجام خواهد داد.وعده مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با وجود انجام چندین مسابقه حساس لیگ دسته اول در شهرهای آبادان و مسجدسلیمان عملی نشده است. خصوصاً که هواداران تیم نفت مسجدسلیمان بنا به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از حضور در ورزشگاه محروم بوده و این انتظار را داشتند تا دیدارهای تیم شهرشان را از تلویزیون نظاره کنند.

مرجع:هماخوزستان