مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان: اخراج بختیاری زاده شایعه بود
مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان: اخراج بختیاری زاده شایعه بود

شهر اولین ها//هدایت یزدی درباره شایعه اخراج سهراب بختیاری زاده پیش از بازی به ما گفت: چنین چیزی اصلا نبوده است و آقای بختیاری زاده کار خودش را با جدیت ادامه می دهد. وی درباره برد تیم نفت مسجدسلیمان برابر پدیده گفت: بله برد بسیار خوبی بود و امیدواریم این برد به موقه تکان خوبی […]

شهر اولین ها//هدایت یزدی درباره شایعه اخراج سهراب بختیاری زاده پیش از بازی به ما گفت: چنین چیزی اصلا نبوده است و آقای بختیاری زاده کار خودش را با جدیت ادامه می دهد.
وی درباره برد تیم نفت مسجدسلیمان برابر پدیده گفت: بله برد بسیار خوبی بود و امیدواریم این برد به موقه تکان خوبی به تیم بدهد تا بتوانیم در مسابقات لیگ یک موفق باشیم.

این موضوع در حالی ست که سهراب بختیاری‌زاده در مورد اخراجش از باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: روز گذشته با من تماس گرفتند و به صورت شفاهی از طرف مدیریت باشگاه به من اعلام کردند که اخراج شده‌ام و در تمرینات تیم حاضر نشوم. من از مسئولان باشگاه خواستم اخراج من را به صورت کتبی به من ابلاغ کنند اما مسئولان باشگاه گفتند چنین کاری نمی‌کنیم و شما اخراج هستید.

وی افزود: باید به حال این فوتبال تأسف خورد که با آبرو و شخصیت یک مربی اینگونه بازی می‌کنند. متأسفانه مدیریت باشگاه خواسته‌‌های غیر حرفه‌ای از من داشت. ظاهراً ایشان اصلاً به دنبال اداره باشگاه به صورت حرفه‌ای نبوده و نیست و فقط اهداف خودش را دنبال می‌کند. در تیمی که همه بازیکنانش قرارداد یک‌ساله دارند آیا می‌توان از مربی انتظار برنامه‌ریزی داشت؟ بازیکنان زیر ۲۳ سال و زیر ۳۰ سال ما همگی قرارداد یکساله دارند.

بختیاری‌زاده در مورد اینکه علت اخراج ممکن است نتایج تیم باشد، گفت: در ابتدای فصل و در زمان آماده‌سازی تیم هیچکس حتی جواب تلفن من را هم نمی‌داد اما اکنون اگر بحث نتیجه‌گیری باشد اصلاً درست نیست باشگاهی که پاسخ سرمربی‌اش را در فصل آماده‌سازی نمی‌دهد چگونه انتظار نتیجه دارد.

وی افزود:‌معاون مدیرعامل با من تماس می‌گیرد و می‌گوید به سودت است که با ما تعامل داشته باشید این چه ادبیاتی است؟

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد اینکه در برنامه لیگ یک صحبت از تحمیل بازیکن خودش کرده، گفت: بله. مدیریت باشگاه می‌خواست به ما بازیکن تحمیل کند. مدیریت باشگاه می‌خواست در کادر فنی نفر داشته باشد و من از نظر حرفه‌ای کار خودم را انجام داده‌ام اما ظاهراً برخی می‌خواهند این باشگاه را به نابودی بکشانند. من مشکلی با اخراج ندارم اما نمی‌دانم چرا نامه اخراجم را نمی‌دهند.