مدیربنیادمسکن انقلاب اسلامی مسجدسلیمان خبر داد: ارائه تسهیلات قرض الحسنه تکمیل واحدهای مسکونی با سود4درصد به روستائیان
مدیربنیادمسکن انقلاب اسلامی مسجدسلیمان خبر داد: ارائه تسهیلات قرض الحسنه تکمیل واحدهای مسکونی با سود4درصد به روستائیان

شهر اولین ها//جعفری گفت:کسانی که از تسهیلات احداثی بنیادمسکن استفاده کرده اند در صورتی که باتسهیلات مذکور(۱۸۰میلیون ریال)موفق به تکمیل واحدهای خودنشده اندجهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه باسود۴درصدبه بنیادمسکن مسجدسلیمان مراجعه کنند. مهندس جعفری شهنی مدیربنیادمسکن انقلاب اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این خبرگفت تفاهم نامه ای فی مابین رئیس بنیاد مسکن کشور و بانک قرض […]

شهر اولین ها//جعفری گفت:کسانی که از تسهیلات احداثی بنیادمسکن استفاده کرده اند در صورتی که باتسهیلات مذکور(۱۸۰میلیون ریال)موفق به تکمیل واحدهای خودنشده اندجهت دریافت تسهیلات قرض الحسنه باسود۴درصدبه بنیادمسکن مسجدسلیمان مراجعه کنند.

مهندس جعفری شهنی مدیربنیادمسکن انقلاب اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این خبرگفت تفاهم نامه ای فی مابین رئیس بنیاد مسکن کشور و بانک قرض الحسنه مهرمنعقدگردیده است که طی آن مشترکا”مبلغی نزد بانک قرارداده اند و در قالب تسهیلات قرض الحسنه باسود۴درصدجهت کمک به تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی که از تسهیلات مقاوم سازی روستایی بهره برده اند،اعطاء می گردد.

وی افزود:درهمین راستا بنیاد مسکن شهرستان مسجدسلیمان بخشی از این اعتبارات راجذب نموده و دراختیار بانک قرض الحسنه مهر قرارداده  و به کسانی که پروانه ی ساختمانی اخذ و از تسهیلات مقاوم سازی با نظارت بنیاد مسکن استفاده نموده اند و توانایی تکمیل واحد مذکور را ندارند اعطا می نماید.

وی خاطرنشان کرد:این سیاست ها توسط بنیادمسکن انقلاب اسلامی درسطح کلان و در راستای کمک به اقشار محروم و فاقد مسکن در روستاها تدوین و ابلاغ گردیده است.

جعفری همچنین به تفاهم نامه فی مابین بنیادمسکن انقلاب اسلامی وکمیته امدادامام خمینی(ره) به منظورکمک به روستاییان فاقد مسکن اشاره کرد وگفت :تسهیلات کم بهره و بلاعوض درقالب تفاهم نامه ای درنظرگرفته شده است که روستائیان تحت پوشش کمیته امداد می توانند با همکاری این دو نهاد ازآن بهره مند شوند.

وی همچنین ازآمادگی اداره متبوع خودجهت ارائه تسهیلات ساخت مسکن روستایی تاسقف ۲۰۰میلیون ریال برای احداث۱۰۰واحدمسکونی روستایی در روستاهای شهرستان خبرداد و از شوراها و دهیاران روستاهای شهرستان خواست ضمن آگاهی بخشی به روستائیان عزیز برای ساخت خانه های مقاوم،آنها را جهت اخذ پروانه ی ساختمانی و دریافت این تسهیلات ترغیب و تشویق نمایند.

وی درپایان گفت :درآستانه ی دهه ی مبارکه  فجر،بنیادمسکن بعنوان یک نهاد انقلابی که میراث ماندگارحضرت امام(ره) درحوزه اجرایی کشوراست ضمن تبریک این ایام خجسته،تاریخی و ماندگار،باهمان روحیه ی جهادی وانقلابیِ بدو تاسیس آمادگی خودرا برای ارائه ی خدمات بهتر و رفع محرومیت ازچهره ی اقشارکم بضاعت راداردکه البته این را بزرگترین افتخار و عزت برای خود می دانیم.