محیط زیست بدون مرز با فعالین زیست محیطی مسجدسلیمان + تصاویر
محیط زیست بدون مرز با فعالین زیست محیطی مسجدسلیمان + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// فعالین زیست محیطی مسجدسلیمان با اجرای برنامه روز درختکاری در استان چهارمحال و بختیاری شعار محیط زیست بدون مرز را به گونه ای شایسته و جالب تحقق بخشیدند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،فعالین زیست محیطی در روز درختکاری و همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی با تحقق شعار […]

سایت خبری شهر اولین ها// فعالین زیست محیطی مسجدسلیمان با اجرای برنامه روز درختکاری در استان چهارمحال و بختیاری شعار محیط زیست بدون مرز را به گونه ای شایسته و جالب تحقق بخشیدند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،فعالین زیست محیطی در روز درختکاری و همزمان با آغاز هفته منابع طبیعی با تحقق شعار محیط زیست بدون مرز فعالیت خود را استان چهارمحال و بختیاری انجام دادند. در این برنامه که به همت انجمن های زیست محیطی نگین ایزان زاگرس، خانه من زردکوه تا تاراز ،کمپین زنان بختیاری ، ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری ؛ حفاظت از محیط زیست شهرستان کوهرنگ و ادارات حفاظت از محیط زیست شهرستان های مسجدسلیمان و اندیکا صورت پذیرفت نهال هایی از نوع درخت زبان گنجشک ( وَن ) و کاج کاشته شد. این برنامه در منطقه بازفت با مرکزیت بخش تلورد در استان چهارمحال و بختیاری انجام گرفت و با استقبال فعالین زیست محیطی صورت پذیرفت.

مهندس رحیمی رییس اداره محیط زیست شهرستان کوهرنگ در حاشیه این برنامه ضمن خیرمقدم به فعالین زیست محیطی شهرستان مسجدسلیمان که بیش از ۲۰۰ کیلومتر را جهت انجام برنامه درختکاری پشت سر گذاشته بودند خاطر نشان ساخت: امروزه اشاعه فرهنگ زیست محیطی و انجام فعالیتهایی در این زمینه در راستای بهبود شرایط محیط زیست تأثیر بسزایی خواهد داشت.

در ادامه خانم دکتر دقیقیان مدیر کمپین زنان بختیاری به تشریح بخشی از فعالیتهای این کمپین در چندین حوزه پرداخت و ابراز امیدواری نمود تا در فعالیتهای زیست محیطی آتی اعضای این نهاد مردمی نیز همسو با سایر اقشار جامعه حضوری داوطلبانه و چشمگیر داشته باشند.

خانم دکتر امانی مدیر انجمن خانه من ،زرد کوه تا تاراز نیز ضمن تأکید بر اهمیت بیشتر به موضوع محیط زیست و درختکاری گفت: سازمان های مردم نهاد بازوان اجرایی توانمند نهادهای مربوطه در انجام فعالیتهای متعدد زیست محیطی هستند که امیدواریم سایر اقشار جامعه نیز در انجام فعالیتهایی انچنینی همیار ما باشند.

امیر مهرابی مدیر انجمن نگین ایران زاگرس نیز در خصوص برنامه درخکتاری امروز گفت: با وجود دامنه فعالیت انجمن در شهرستانهای مسجدسلیمان،لالی و اندیکا حضور فعالین زیست محیطی در استان چهارمحال و بختیاری شعار محیط زیست بدون مرز را به تحقق رسانیده است و این انجمن آمادگی خود را جهت انجام برنامه های زیست محیطی آتی در این استان و منطقه اعلام می دارد.

A1 (1)A1 (2)AA1 (7)

A1 (4)A1 (6)