برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن و اطعام ایتام در موسسه خیریه زنده یاد حاج احمدرضایی + تصاویر
برگزاری محفل بزرگ انس با قرآن و اطعام ایتام در موسسه خیریه زنده یاد حاج احمدرضایی + تصاویر

شهر اولین ها// محفل بزرگ انس با قرآن و اطعام ایتام در موسسه خیریه زنده یاد حاج احمدرضایی میرقائد با حضور مدیران استانی و شهرستان برگزار شد. به گزارش شهر اولین ها، به مناسبت ماه رمضان و سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاریان برجسته قرآنی ،مسولان استان و […]

شهر اولین ها// محفل بزرگ انس با قرآن و اطعام ایتام در موسسه خیریه زنده یاد حاج احمدرضایی میرقائد با حضور مدیران استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش شهر اولین ها، به مناسبت ماه رمضان و سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) محفل بزرگ انس با قرآن با حضور قاریان برجسته قرآنی ،مسولان استان و شهرستان و خانواده ایتام تحت پوشش موسسه حاح احمدرضایی برگزارشد که در این مراسم  آیت الله حیدری پژوهشگر و از روحانیون برجسته حوزه  با اشاره به ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان گفت:این ماه سرشار از برکات است که خداوند متعال به بندگانش داده است.
آیت الله حیدری  افزود: بسیار خرسندم که در شهری حضور پیدا کردم که مهد انسانهای شریف و قومی بزرگ است که تمام شیعه و از مدافعان این مرز و بوم اند،شهر
فرمانده کل سپاه در دوران حماسه های جاودان باعث افتخار نه تنها بختیاری بلکه ملت ایران و مسلمین جهان است.
وی ادامه داد:الحمدالله کار آقای محسن رضایی مبنی بر تاسیس موسسه به اسم فرزند مرحوم ایشان اقدام خیرخواهانه ای بود،طبق شنیده ها فعالیت های خوبی توسط این موسسه انجام گرفته و در حال انجام است که جای امیدواری است و ماهم تشکرمیکنیم.
در ادامه مراسم اقامه نماز مغرب و اطعام درسالروز رحلت حضرت خدیجه (س) در این موسسه خیریه با حضور علی عسکر ظاهری نماینده مسجدسلیمان، ریاست دانشگاه آزاد جمعی از معاونان واحد دانشگاهی، ریاست آموزش وپرورش استان، رییس بیمارستان شفا، رییس تامین اجتماعی ،رییس مسکن و شهرسازی وجمعی از مدیران شهرستان حضور داشتند.

IMG-20160617-WA0000_resizedIMG-20160617-WA0002_resizedIMG-20160617-WA0001_resizedIMG-20160617-WA0004_resized