مجروحیت 4 نفر بر اثر واژگونی خودرو در محور لالی-مسجدسلیمان
مجروحیت 4 نفر بر اثر واژگونی خودرو در محور لالی-مسجدسلیمان

سایت خبری شهر اولین ها//واژگونی خودرو در جاده مسجدسلیمان به لالی موجب مصدومیت 4 نفر و اعزام آن ها به شهرستان اهواز گردید. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، شب گذشته در حادثه ای که در نزدیکی تونل های جاده لالی به مسجدسلیمان روی داد تعدادی از سرنشینان خودرو پراید دچار مصدومیت شدند که […]

سایت خبری شهر اولین ها//واژگونی خودرو در جاده مسجدسلیمان به لالی موجب مصدومیت 4 نفر و اعزام آن ها به شهرستان اهواز گردید.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، شب گذشته در حادثه ای که در نزدیکی تونل های جاده لالی به مسجدسلیمان روی داد تعدادی از سرنشینان خودرو پراید دچار مصدومیت شدند که با حضور سریع فوریت های پزشکی به محل حادثه مصدومین به بیمارستان منتقل شدند .

ساعت 1 بامداد دیشب بود که طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس 115 شهرستان لالی از واژگونی یکدستگاه پراید خبر داده شد که سریعا” یک دستگاه آمبولانس از پایگاه جاده ای شهدای گمنام به محل حادثه اعزام گردید و پس از بررسی صحنه ، درخواست آمبولانس کمکی در دستور کار قرار گرفت که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس دیگر به محل اعزام و هر چهار نفر مصدوم به بیمارستان امید منتقل و پس از اقدامات اولیه و بنا به تشخیص پزشک جهت معاینات تخصصی به بیمارستان گلستان اهواز انتقال داده شدند .
بنا به اطلاعات واصله از وضعیت مصدومین حال آنان رضایت بخش اعلام شده است .

مرجع:لالی نیوز