مالک واقعی زمین های خاکی فوتبال مسجدسلیمان چه کسانی هستند ؟!
مالک واقعی زمین های خاکی فوتبال مسجدسلیمان چه کسانی هستند ؟!

شهر اولین ها// سال گذشته مطلبی با عنوان ” مرگ زمین های خاکی مسجدسلیمان” در سایتهای خبری درج شده بود و در خصوص عدم رسیدگی به وضعیت زمین های خاکی موجود در مسجدسلیمان و حومه در شرایط موجود مطالبی عنوان شد. شهر اولین ها، اهمیت زمین های خاکی فوتبال مسجدسلیمان همانقدر زیاد و حیاتی بوده […]

شهر اولین ها// سال گذشته مطلبی با عنوان ” مرگ زمین های خاکی مسجدسلیمان” در سایتهای خبری درج شده بود و در خصوص عدم رسیدگی به وضعیت زمین های خاکی موجود در مسجدسلیمان و حومه در شرایط موجود مطالبی عنوان شد.

شهر اولین ها، اهمیت زمین های خاکی فوتبال مسجدسلیمان همانقدر زیاد و حیاتی بوده که عمده فوتبالیست های بنام و مطرح فوتبال شهرستان که پله های ترقی را طی نموده اند از این طریق سیر پیشرفت و صعودی خود را پشت سر گذاشته بودند. اما طی سالهای اخیر بعضاً مشاهده شده که کم توجهی به این زمین ها موجب ایجاد ساخت و سازهای غیرمجاز و احداث اماکن و ساختمانهایی در این محدوده شده است.

اگر چه هر کدام از این زمین ها از قدیم الایام در اختیار باشگاه یا تیم خاصی قرار گرفته بود و تمرینات و مسابقات این تیمها نیز در این زمین ها صورت می گرفت اما کم توجهی مدیران این باشگاهها با گذشت زمان موجب شد که برخی زمین خواران چشم طمع به این زمین ها بدوزند. اما آنچه که در راستای احیای این زمین ها و جلوگیری از تصرف آن ها ضروری جلوه می نماید پیگیری های مدیران باشگاههای ذیربط در این زمینه می باشد. از آنجاییکه مالک اصلی این زمین ها اداره زمین شهری می باشد و اداره ورزش و جوانان نمی تواند هیچگونه ادعایی در خصوص مالکیت زمین های فوق داشته باشد ، طبیعتاً زمین های خاکی جزو زیرساختهای ورزشی این اداره بشمار نمی روند.

از اینرو همت جدی مدیران و مسئولین باشگاههای مربوطه در اینخصوص را می طلبد تا با پیگیری ها و رایزنی با اداره مربوطه در خصوص اخذ مجوزهای قانونی بهره برداری ورزشی از زمین های خاکی فوق اقدام نمایند تا همچون گذشته بازگرداندن شور و نشاط فوتبال در زمین های خاکی شهرستان را شاهد باشیم.