قهرمانی پیشکسوتان مسجدسلیمان در رقابت‌های انتخابی پاورلیفتینگ خوزستان
قهرمانی پیشکسوتان مسجدسلیمان در رقابت‌های انتخابی پاورلیفتینگ خوزستان

شهر اولین ها//رقابت‌های انتخابی پاورلیفتینگ با لوازم و بدون لوازم خوزستان در رده های مختلف با شناخت تیم های برتر به پایان رسید که تیم مسجدسلیمان در رده پیشکسوتان مقام نخست را به خود اختصاص داد. به گزارش شهر اولین ها رضا حسین پور، مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان اظهار کرد:‌ این پیکارها […]

شهر اولین ها//رقابت‌های انتخابی پاورلیفتینگ با لوازم و بدون لوازم خوزستان در رده های مختلف با شناخت تیم های برتر به پایان رسید که تیم مسجدسلیمان در رده پیشکسوتان مقام نخست را به خود اختصاص داد.

به گزارش شهر اولین ها رضا حسین پور، مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام استان اظهار کرد:‌ این پیکارها روز جمعه (پنجم شهریورماه) در رده های سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان به میزبانی رامهرمز برگزار شد.
وی با بیان این‌که ۱۱۵ ورزشکار در این مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند، گفت:‌ تیم‌هایی از اهواز، مسجدسلیمان، رامهرمز، دشت آزادگان، بهبهان، رامشیر، کارون، ایذه، جایزان و اندیمشک در این رقابت ها حضور داشتند.
مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان به نتایج تیمی مسابقات پاورلیفتینگ با لوازم اشاره و عنوان کرد:‌ در رده سنی نوجوانان، توانمند اهواز، کانون بسیج اصناف رامهرمز و مدرسه بدن اهواز به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند و در رده سنی جوانان نیز هیات بدنسازی شهرستان جایزان به مقام اول رسید، کانون بسیج اصناف رامهرمز دوم شد و قهرمانان کارون عنوان سوم را به دست آورد.
وی افزود:‌ در رده سنی بزرگسالان نیز شهیدخورشیدی اهواز به قهرمانی رسید، کانون بسیج اصناف رامهرمز در رده دوم قرار گرفت و نیما مسجدسلیمان سوم شد و رده سنی پیشکسوتان تیم نیما مسجدسلیمان در جایگاه نخست ایستاد، کانون بسیج اصناف رامهرمز دوم شد و تیم شهید خورشیدی اهواز مقام سوم را کسب کرد.
وی ادامه داد: در رده سنی بزرگسالان تیم شهید خورشیدی اهواز به عنوان نخست دست پیدا کرد، کانون بسیج اصناف رامهرمز دوم شد و هیات بدنسازی دشت آزادگان در مکان سوم ایستاد و در رده سنی پیشکسوتان تیم‌های نیما مسجدسلیمان، کانون بسیج اصناف رامهرمز و هیات بدنسازی ایذه به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.
مسوول کمیته پاورلیفتینگ هیات بدنسازی و پرورش‌اندام خوزستان گفت:‌ حضور ۱۱۵ ورزشکار در این مسابقات نوید روزهای خوب در آینده نزدیک را می‌دهد. رقابت‌ها نیز از سطح کیفی خیلی خوب برخوردار بود و تعدادی از قهرمانان آسیا و جهان نیز در این پیکارها حضور داشتند که از نکات قابل توجه این رقابت‌ها بود.