قلع و قمع نهال ها و زمین خواری تعدادی از پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در منطقه نمره ۲
قلع و قمع نهال ها و زمین خواری تعدادی از پرسنل شهرداری مسجدسلیمان در منطقه نمره ۲

سایت خبری شهر اولین ها// متن زیر گزارشیست که از سوی جمعی از اهالی محله نمره ۲ برای خبرگزاری سپنا جهت انعکاس و پیگیری مسئولین ارسال شده است . متن کامل گزارش به شرح زیر می باشد : متاسفانه برخی از پرسنل شهرداری بدون هیچ گونه مجوزی و مدرکی برای چندمین بار ، اقدام به […]

سایت خبری شهر اولین ها//

متن زیر گزارشیست که از سوی جمعی از اهالی محله نمره ۲ برای خبرگزاری سپنا جهت انعکاس و پیگیری مسئولین ارسال شده است .
متن کامل گزارش به شرح زیر می باشد :

متاسفانه برخی از پرسنل شهرداری بدون هیچ گونه مجوزی و مدرکی برای چندمین بار ، اقدام به زمین خواری و قلع و قمع درختان در منطقه نمره ۲ روبروی بیمارستان نموده اند و خود را بدون هیچ گونه مدرکی مالک زمین آن پارک میدانند و این در حالیست که علی رغم چندبار دستور کتبی شهردار و نیز مصوبه شورای شهر مبنی بر فضای سبز و همچنین موافقت اداره راه و شهرسازی و … مجددا در روز تعطیل ۴ فروردین ۹۵ با یک دستگاه ماشین بک هولد اقدام به قلع و قمع نهال های فضای سبز و کندن پی ساختمان میکنند که با اقدام به موقع اهالی محل و کلانتری و اجراییات شهرداری مانع از بین رفتن هر چه بیشتر نهال ها شده اند .
سوال اینجاست که چرا شهرداری مسجدسلیمان ، مصوبه شورای شهر مبنی بر اجرای فضای سبز را عملیاتی و اجرایی نمیکند ?
چرا با پرسنل خاطی شهرداری که بدون هرگونه مجوزی اینچنین در حق مردم جفا میکنند برخورد قاطعانه صورت نمیگیرد ?
مطالبه گری مردم برای پارک نمره ۲ ( مکاتبات چند سال پیگیری مداوم موجود است ) با کارشکنی این پرسنل تا چه زمانی قرار است ادامه پیدا کند ?
واقعا تخلفی آشکارتر از این چیست ؟
✳️ انتظار میرود و ضرورت دارد دستگاه قضایی و مسولین مرتبط همچون گذشته ، قاطعانه با زمین خواران و نابودگران درختان و نهال های فضای سبز نمره ۲ برخورد جدی بنمایند .
حمزه نجف پور به نمایندگی از طرف جمعی از اهالی منطقه نمره۲

لازم به ذکر می باشد که تمامی مدارک یاد شده و مستندات به سایت صدای جوانان مسجدسلیمان ارائه شده است و همچنین ویدیو حضور نیروی انتظامی و اجرائیات شهرداری جهت خارج کردن افراد از زمین مذکور موجود می باشد که در صورت لزوم اقدام به انتشار این مستندات خواهیم کرد.