قطع گسترده درختان بلوط در منطقه حفاظت شده شیمبار شهرستان اندیکا + تصاویر
قطع گسترده درختان بلوط در منطقه حفاظت شده شیمبار شهرستان اندیکا + تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// قطع گسترده درختان بلوط در منطقه حفاظت شده شیمبار شهرستان اندیکا حکایت از تهدیدی جدی برای طبیعت بکر این منطقه محسوب می شود. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تصاویر متعدد قطع گسترده درختان بلوط در منطقه حفاظت شده شیمبار موجب شده تا طبیعت بکر این منطقه در آستانه […]

سایت خبری شهر اولین ها// قطع گسترده درختان بلوط در منطقه حفاظت شده شیمبار شهرستان اندیکا حکایت از تهدیدی جدی برای طبیعت بکر این منطقه محسوب می شود.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، تصاویر متعدد قطع گسترده درختان بلوط در منطقه حفاظت شده شیمبار موجب شده تا طبیعت بکر این منطقه در آستانه نابودی قرار گیرد. این اتفاق در حالی روی داده است که بدون شک در صورت ساماندهی و اسکان عشایر و خدمات رسانی به آنان مواردی از این قبیل را کمتر شاهد خواهیم بود. ضمن اینکه با توجه به سرمای هوا و نیاز شدید روستاییان به وسایل گرمایشی ، در دسترس ترین ابزار هیزم و چوب درختان می باشد.از اینرو اگر که در امر خدمات رسانی به عشایر و روستاییان اقدامات گسترده تری صورت پذیرد تا در فصل زمستان با کمبود نفت ،پتو ،چادر و دیگر اقلام گرمایشی مواجه نگردند کمتر شاهد صحنه هایی از این قبیل خواهیم بود.