قدردانی از دادستان، فرماندهی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مسجدسلیمان
قدردانی از دادستان، فرماندهی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مسجدسلیمان

سازمان های مردم نهاد حوزه محیط زیست مسجدسلیمان طی پیامی از اقدامات و پیگیری های دادستان، فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان و پرسنل خدوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قدردانی نمودند.

شهر اولین ها// سازمان های مردم نهاد حوزه محیط زیست مسجدسلیمان طی پیامی از اقدامات و پیگیری های دادستان، فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان و پرسنل خدوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قدردانی نمودند. به گزارش شهر اولین ها، سازمان های مردم نهاد چندی قبل در خصوص عدم خدمات رسانی مطلوب برخی واحدهای شهرداری واهمال در انجام مسئولیت های محوله که تهدید علیه بهداشت و سلامت عمومی تلقی گردیده بود طی مکاتبه با دادستان مسجدسلیمان خواستار ورود مراجع قضایی به این موضوع شدند. پس از این و با ارجاع پرونده و بررسی موضوع توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان اقدامات و پیگیری های مربوطه صورت گرفت. از این رو سازمان های مردم نهاد در پیامی مراتب قدردانی را اعلام نمود. متن پیام به شرح زیر می باشد:

دادستان محترم شهرستان، فرماندهی محترم انتظامی شهرستان مسجدسلیمان و پرسنل خدوم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان

بدین وسیله سازمان‌های مردم نهاد شهرستان مسجدسلیمان مراتب قدردانی و تشکر خود را از ورود قاطعانه شما به کم کاری و بی تفاوتی بعضی از واحدهای شهرداری مسجدسلیمان که نسبت به وظایف ذاتی خود و عدم ارائه خدمات به شهروندان شریف مسجدسلیمان کوتاهی می کنند اعلام نمائیم و بر خود لازم می دانیم از خدمات صادقانه، همراهی و تلاش های بی دریغ شما تقدیر و تشکر نماییم. سلامتی و توفیق روزافزون شما را از درگاه ایزد منان خواستاریم.