قحطی گل در مسجدسلیمان / دومین تساوی بدون گل شاگردان حافظی در خانه رقم خورد…
قحطی گل در مسجدسلیمان / دومین تساوی بدون گل شاگردان حافظی در خانه رقم خورد…

سایت خبری شهر اولین ها//مصاف تیم‌های «نفت مسجد سلیمان» و «صنعت نفت آبادان» در چهارچوب هفته دوم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور برنده‌ای نداشت. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این مسابقه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.این دیدار قرار بود […]

سایت خبری شهر اولین ها//مصاف تیم‌های «نفت مسجد سلیمان» و «صنعت نفت آبادان» در چهارچوب هفته دوم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور برنده‌ای نداشت.
به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، این مسابقه از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در ورزشگاه شهید بهنام محمدی آغاز شد و با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.این دیدار قرار بود از ساعت ۱۷:۴۵ آغاز شود که با تصمیم نماینده فدراسیون به علت گرمای هوا با ۴۵ دقیقه تاخیر شروع شد.
قضاوت مسابقه بر عهده «یداله جهانبازی» به همراه براتعلی مولوی و محمدرضا طالبی کار قضاوت مسابقه بود. جهانبازی دو بار در دقایق ۶۴ و ۸۵ به نیک‌نفس از تیم صنعت نفت کارت زرد نشان داد و او را از زمین مسابقه اخراج کرد.
در این دیدار دو تیم موقعیتهای خوبی برای گلزنی بدست آوردند که که با بی دقتی مهاجمان و البته در برخی صحنه ها نیز درخشش دروازه بانان منجر به گلزنی نشد.ضمن اینکه در نیمه نیز یک بار تیردروازه نفت مسجدسلیمان توسط مهاجمان آبادانی به لرزه درآمد.شاگردان فرزاد حافظی با این نتیجه و کسب دومین تساوی بدون گل خود در هفته سوم میهمان خونه به خونه بابل خواهند بود.

نتایج سایر مسابقات هفته دوم لیگ یک به شرح ذیل است.

مس رفسنجان ۱ – ۱ آلومینیوم هرمزگان
پارسه تهران ۱ – ۱ فولاد یزد
گیتی‌پسند اصفهان ۰ – ۰ گل گهر سیرجان
داماش گیلان ۱ – ۰ پاس همدان
نساجی مازندران ۰ – ۰ آلومینیوم اراک
ماشین‌سازی تبریز ۳ – ۳ خیبر خرم‌آباد
فجرسپاسی شیراز ۰ – ۰ پیکان تهران
شهرداری اردبیل ۱ – ۰ مس کرمان
ایرانجوان بوشهر ۱ – ۱ خونه‌به‌خونه مازندران