فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ أین هفته در مسجدسلیمان اکران می شود
فیلم سینمایی خشکسالی و دروغ أین هفته در مسجدسلیمان اکران می شود

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فیلم “خشکسالى و دروغ ” دومین ساخته پدرام علیزاده ، فیلم این هفته سینما مسجدسلیمان است که از ۷ مهرماه در سینما های کشور اکران آن آغاز شده است و بازیگر معروف سینما ، محمدرضا گلزار پس از ۴ سال با این فیلم به سینماهای کشور بازگشته است […]

khoshksali-va-doroogh

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فیلم “خشکسالى و دروغ ” دومین ساخته پدرام علیزاده ، فیلم این هفته سینما مسجدسلیمان است که از ۷ مهرماه در سینما های کشور اکران آن آغاز شده است و بازیگر معروف سینما ، محمدرضا گلزار پس از ۴ سال با این فیلم به سینماهای کشور بازگشته است .

عوامل فیلم «خشکسالی و دروغ» :

کارگردان: پدرام علیزاده
فیلمنامه : محمد یعقوبی
تدوین: میثم مولایی
مدیر فیلم‌برداری: مهدی جعفری
طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزا جانی
طراح چهره‌پردازی: ایمان امیدواری
صدابردار: محمود خرسند
مدیرتولید: میثم معراجی
بازیگران: محمدرضا گلزار ، پگاه آهنگرانی ،علی سرابی ، آیدا کیخایی ، مهدی محرابی ، مارال بنی آدم و خاطره اسدی

تهیه‌ کننده : غلامرضا موسوی

خلاصه داستان : امید همسر آلا است ,آن ها به همراه آرش برادر آلا و نگار نامزد آرش در سفر شمال هستند و برای امید جشن تولد گرفتند ,در حین جشن میترا همسر سابق امید با او تماس میگیرد و از امید کمک می خواهد ، امید در دفتر وکالتش با او قرار میگذارد و آلا با این قرار مخالف است و میان آن ها بحثی آغاز می شود …..

ورود به این سالن سینمایی برای عموم آزاد و رایگان است و نمایش فیلم فقط یک سانس و راس ساعت ۱۸ هر روز به غیر از روز شنبه می باشد .

آدرس : مسجدسلیمان باشگاه مرکزی ، سالن سینمایی شرکت نفت

جهت کسب اطلاعات بیشتر از برنامه پخش فیلم های سینما مسجدسلیمان به کانال تلگرامی زیر بپیوندید و یا به شماره تلفن ۰۹۱۶۱۸۲۱۲۵۶ پیامک بزنید.

https://telegram.me/cinemaMIS