فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:ابلاغ دستور العمل قانون ساماندهی مبادلات مرزی در راستای تقویت اقتصاد خانواده و امنیت پایدار
فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:ابلاغ دستور العمل قانون ساماندهی مبادلات مرزی در راستای تقویت اقتصاد خانواده و امنیت پایدار

سایت خبری شهر اولین ها// پریسا طاهری: فرماندار مسجدسلیمان در نشست با اصحاب رسانه افزود: در مسجدسلیمان اولویت اول ما بحث اشتغال است. به گزارش سی.پی نیوز، فرماندار مسجدسلیمان در نشستی با اصحاب رسانه، ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و تشکر از همراهی مجموعه اصحاب رسانه  در مسجدسلیمان که با فعالیت های پر […]

سایت خبری شهر اولین ها// پریسا طاهری: فرماندار مسجدسلیمان در نشست با اصحاب رسانه افزود: در مسجدسلیمان اولویت اول ما بحث اشتغال است.

به گزارش سی.پی نیوز، فرماندار مسجدسلیمان در نشستی با اصحاب رسانه، ضمن تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و تشکر از همراهی مجموعه اصحاب رسانه  در مسجدسلیمان که با فعالیت های پر ثمر خود همراهی بسیار مبارکی را با مجموعه دولت داشته اند افزود: در مسجدسلیمان اولویت اول ما بحث اشتغال است که سعی ما بر این است که با حمایت های استاندار محترم دکتر مقتدایی همکاری و پیگیری مجموعه دولت در مسجدسلیمان گام های موثری در این زمینه برداریم و بتوانیم  کاهش نرخ بیکاری در شهرستان داشته باشیم.

نماینده دولت در مسجدسلیمان از اقدامات موثر در کاهش نرخ بیکاری در مسجدسلیمان پروژه های پتروشیمی و آلومنیوم دانست و افزود : پروژه های پتروشیمی و آلومنیوم از حمایت های موثر ما برخوردار هستند تا مردم بتوانند طعم شیرین به ثمر رسیدن این پروژه ها را بچشند.

 فرماندار در زمینه ابلاغ دستور العمل بهره گیری از ظرفیت های موجود در قانون ساماندهی مبادلات مرزی در راستای تقویت اقتصاد خانواده و امنیت پایدار در مناطق مرزی و استان خوزستان خبر داد و افزود:  از مهمترین تاثیر این طرح اشتغال زایی در استان خوزستان و مسجدسلیمان باشد که تمام مقدمات این طرح فراهم شده است و هماهنگی ها با نیروی انتظامی و گمرک و تعزیزات و دیگر ارگان ها انجام شده است.

فرماندار مسجدسلیمان از بهبود شاخص های اجتماعی در شهرستان خبر داد و افزود خوشبختانه با توجه به فعالیت های اقتصادی که در سطح شهرستان در حال انجام است امید در بین مردم افزایش یافته است که شاخص های مثبت رو به افزایش است و شاخص های منفی در حال کاهش می باشد.

فرماندار ادامه داد : در راستای  توجه و حل  مشکلات بهداشتی و درمانی در شهرستان مسجدسلیمان ایجاد پایگاهایی در مناطق و محلات  آسیب پذیر در دستور کار است.در این پایگاه ها که خدمات مختلف بهداشتی و درمانی از قبیل سلامت خانواده ؛ باروری ؛ بیماری های واگیر دار و غیر واگیر دار  و بهداشت محیط ارائه می شود در این خصوص ۶پایگاه در شهرستان ایجاد شده است و ۳ پایگاه دیگر در اینده نزدیک در حال ایجاد است.

 فرماندار از ایجاد ۶دهیار جدید در بخش های مرکزی و گلگیر خبر داد و افزود خوشبختانه با ایجاد دهیاری ها پاسخگویی و حل مشکلات مناطق بهبود های چشمگیری پیدا کرده است.

در پایان فرماندار بیان کرد : امیدوارم در فضای همدلی که در سطح شهرستان بوجود امده است بتوانیم با دلسوزی و درایت سطح زندگی شهروندان مسجدسلیمانی را بهبود بخشیم.