فرماندار مسجدسلیمان ، سربلند از آزمون سه ماهه
فرماندار مسجدسلیمان ، سربلند از آزمون سه ماهه

شهر اولین ها// در روزهای اخیر قلم برخی نااهلان، با مقاصد سیاسیِ مذموم به رشته تحریر درآمده و فرماندار مردمی و خدوم را مورد هجمه قرار داده و باگذشت کمتر از 4 ماه از دوران سرپرستی ایشان، دم از رفتن و جابجایی در مدیریت کلان شهری می‌زنند. دوندگی بی امان و حضور در جلسات متعدد […]

شهر اولین ها// در روزهای اخیر قلم برخی نااهلان، با مقاصد سیاسیِ مذموم به رشته تحریر درآمده و فرماندار مردمی و خدوم را مورد هجمه قرار داده و باگذشت کمتر از 4 ماه از دوران سرپرستی ایشان، دم از رفتن و جابجایی در مدیریت کلان شهری می‌زنند.

دوندگی بی امان و حضور در جلسات متعدد اداری و آموزشی و شورای تامین و همراهی با مسئولین و مدیران در محل کارشان و یا ملاقات‌های بی وقفه با مردم و مسئولین از حاج آقا حجتی نیا یک چهره برجسته و کاملا خدمتگزار ترسیم نموده که به هیچ عنوان حاضر به چشم پوشی و کم کاری سایر دستگاه‌های اجرایی در برابر مشکلات شهری نیست.
براستی حال که یک فرماندار بومی و متعهد و دلسوز با تلاش‌های شبانه روزی در حال خدمت است چرا برخی قلمها بجای همراهی، کارشکنی می‌کنند و با بیان اختلافات ناچیز بذر ناامیدی را در دل این مرد خستگی ناپذیر می‌کارند؟

البته پاسخ روشن است. عدم توجه به خواسته‌های غیر عقلانی و منفعت طلبانه این قشر از سوی سرپرست فرمانداری و نزدیکی بیشتر با مردم مستضعف، باعث نومیدی این دلالان شده و حرکات موزونی را در جهت حذف این مرد توانمند بکار می‌گیرند.
همگان بدانند که ظرف 3 ماه اول خدمت ایشان، بطور متوسط هر 23 روز یکبار دیدارهای مردمی و رفع معضلات آنان در حضور مدیران کل شهرستان و در فرمانداری صورت گرفته که در تاریخ 40 ساله فرمانداری مسجدسلیمان اگر نادر نباشد کم نظیر است!
پیگیری های نواقص جاده میانبر و فرودگاه و تلاش‌ها برای بیان مشکلات مردم و شهرستان خصوصا پس از زلزله اخیر از حاج آقا حجتی نیا یک چهره انقلابی و محبوب ساخته و تخریب ایشان کار آسانی نیست.
از طرفی برخی زیاده خواهان بدنبال مهندسی انتخابات هستند تا بتوانند در زمان مقتضی از توان فرماندار برای اثرگذاری بر آراء مردم سوءاستفاده کرده و بر موج سوار شده و بسوی بهارستان حرکت نمایند. غافل از اینکه حاج آقا حجتی نیا اهل این باج دادن ها نیست. وقتی برای دفاع از حق مردم به شرافتش قسم می‌خورد که یک رای جابجا نکند و حامی رای مردم و نماینده شایسته ای برای دولت خدمتگزار باشد!
بهرحال هدف از این قلمفرسایی صرفا بیان این مطلب بود که مسئولان و خدمتگزاران بدانند مردم شریف و نجیب مسجدسلیمان قدردان کسانی هستند که در این شرایط و اوضاع بد اقتصادی و معیشتی در کنار آنها هستند. بدون شک تیم دولت و دیگر ارگانها در منطقه با پیگیری های جناب حاج آقا حجتی نیا بسیار هماهنگ تر از گذشته عمل می‌کنند و برای خدمت به مردم شریف شهرستان مسجدسلیمان سراز پا نمی‌شناسند. چون فرماندار خود را از مردم و در میان آنان و فرزند این شهر می‌داند و برای ادای دین به زادگاهش از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.
مردم آگاه و با اصالت شهرستان مسجدسلیمان نیز همچون گذشته دست از حمایت از خادمین صدیق خویش برنداشته و مکر دشمنان را به خودشان بازمیگردانند.

جمعی از فعالین و کنشگران سیاسی اصلاح طلب شهرستان مسجدسلیمان