فرماندار مسجدسلیمان:اولویت های ما در بخش توسعه شهرستان بحث اشتغال و عمران شهری هستند
فرماندار مسجدسلیمان:اولویت های ما در بخش توسعه شهرستان بحث اشتغال و عمران شهری هستند

سایت خبری شهر اولین ها//پریسا طاهری :فرماندار مسجدسلیمان در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان عنوان کرد:اولویت اول ما بحث اشتغال است و در برنامه توسعه همچنان پیگیر این موضوع هستیم. به گزارش خبرنگار سایت خبری شهر اولین ها،علیرضا گوروئی در مراسمی که به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان برگزار […]

سایت خبری شهر اولین ها//پریسا طاهری :فرماندار مسجدسلیمان در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان عنوان کرد:اولویت اول ما بحث اشتغال است و در برنامه توسعه همچنان پیگیر این موضوع هستیم.

به گزارش خبرنگار سایت خبری شهر اولین ها،علیرضا گوروئی در مراسمی که به مناسبت میلاد امام رضا(ع) و تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان برگزار شد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهدای دولت رجایی و باهنر اظهار داشت:از ابتدای حضورم در مسجدسلیمان یک شعار راهبردی را آغاز کرده و هنوز  هم ادامه می دهم و آن شعار همدلی برای رسیدن به هم افزایی است و از همه عزیزان می خواهم ما را در این مسیر یاری دهند.

گوروئی افزود: خوشحالم که امروزه مسجدسلیمان در مسیر توسعه قرار دارد و از این بابت خدا را شاکرم که نسبت به دو سال گذشته شرایط شهرستان متفاوت شده است.ضمن اینکه این موضوع بی نظیر است که در هیچ جای استان تاکنون اینقدر استاندار و معاونینش به جایی سفر نکرده اند که در مسجدسلیمان حضور یافته اند.

وی همچنین از پیگیری ها در جهت تا افزایش روند توسعه در مسجدسلیمان سخن گفت و تصریح کرد: اولویت اول ما همچنان بحث اشتغال است و در برنامه های توسعه نیز این بحث را دنبال می کنیم.اولویت دوم مسجدسلیمان موضوع عمران شهری است که ۹۵٫۵ درصد مردم در شهر ساکن هستند و لازمه این خدمت رسانی به تمامی شهروندان است.ضمن اینکه دو پارک در مسجدسلیمان و گلگیر در حال احداث می باشند که در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به دستورالعمل ابلاغی از استانداری مبنی بر توسعه نوار مرزی تا کل استان خوزستان و اینکه ۵۰ تا ۱۰۰ درصد تخفیف به عوارض گمرکی تعلق می گیرد خاطرنشان ساخت : دست یاری به سوی شما دراز می کنم تا در جهت پیشرفت مسجدسلیمان تلاش کنیم .چرا که سرنوشت هیچ قومی تغییر پیدا نمی کند مگر آنکه خود بخواهند و امیدوارم با همدلی بیشتر در راستای مسجدسلیمانی آباد بکوشیم.