علی عسگر ظاهری در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت
علی عسگر ظاهری در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت

شهر اولین ها//علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکاو هفتکل در پیامی روز خبرنگار را به زحمتکشان عرصه رسانه تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است: بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه […]

شهر اولین ها//علی عسگر ظاهری نماینده مردم مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکاو هفتکل در پیامی روز خبرنگار را به زحمتکشان عرصه رسانه تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بدون شک خبرنگاران، تصویرگران زمان خویش‌ و پرچم‌دار تعهد و وظیفه‌اند که با هدف روایت حقیقت، بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.
۱۷مرداد، روز بزرگداشت راویان صادق جامعه، چشمان تیزبین و زبانهای حقیقت‌جویی است که پرتلاش و بی‌وقفه در عرصه اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارند. این روز، پاسداشت پرچمداران وادی قلم و آگاهی است؛کسانی که به حرمت قلم، سعی در نگاشتن حقیقت دارند و برای دسترسی، تولید، توزیع و انتشار صحیح اطلاعات از هیچ کوششی دریغ نمی‌ورزند.
با نکوداشت یاد و نام خبرنگار متعهد، شهید محمود صارمی، روز بزرگداشت مقام خبرنگار را به همه سفیران روشنگری و حقیقت‌طلبی در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی، تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.
اینجانب بر خود لازم می دانم به عنوان یکی از خادمین مردم مراتب تقدیر و تشکر خود را از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، به ویژه خبرنگاران شهرهای مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل که در انعکاس اخبار و دست آوردهای استان و شهرستان سعی فراوان داشتند، اعلام دارم و دست همه اصحاب قلم را در زیر این خیمه صفا و صداقت برای ادامه همکاری های رسانه ای به گرمی می فشارم. امید است با استعانت و توکل به خداوند متعال در انجام رسالت آگاهی بخشی و شفاف سازی و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه موفق و موید باشید.
علی عسگر ظاهری عبده وند
نماینده مردم شریف مسجدسلیمان ، لالی ، اندیکا و هفتکل در مجلس شورای اسلامی