صدرنشینی بلامنازع آراد مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتسال خوزستان + تصاویر
صدرنشینی بلامنازع آراد مسجدسلیمان در لیگ برتر فوتسال خوزستان + تصاویر

شهر اولین ها// تیم فوتسال آرادمسجدسلیمان در هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان خوزستان توانست حریف خودرا ۴بر۲ مغلوب کند. تیم فوتسال آراد مسجدسلیمان دریک بازی بسیارزیبا و پرگل توانست تیم سپاهان ایذه را شکست دهد و جایگاهش را درصدر جدول تثبیت کند. در این بازی ابتدا با دوگل عزیزشهبازی نیمه نخست به پایان رسید […]

شهر اولین ها// تیم فوتسال آرادمسجدسلیمان در هفته ششم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان خوزستان توانست حریف خودرا ۴بر۲ مغلوب کند.
تیم فوتسال آراد مسجدسلیمان دریک بازی بسیارزیبا و پرگل توانست تیم سپاهان ایذه را شکست دهد و جایگاهش را درصدر جدول تثبیت کند.
در این بازی ابتدا با دوگل عزیزشهبازی نیمه نخست به پایان رسید و باشروع نیمه دوم ایوب ایرانی زاده گل سوم را به ثمر رساند و تیم حریف ۱۰دقیقه پایانی بازی را پاورپلی کرده بود که به یک گل رسید.
و تیم آراد توانست پس از دریافت گل با یک گل زیبا از ایوب ایرانی زاده ۴بر۱ پیش بیفتد و در ثانیه های آخر بازی گل دوم را دریافت کرد تا با نتیجه نهایی این بازی ۴بر۲به سود مسجدسلیمان به پایان رسید.
مسعود عالیوند سرپرست تیم فوتسال آراد مسجدسلیمان اظهار داشتند:
ابتدا باید ازتمامی عزیزانی که بااین تیم همکاری میکنند کمال تشکر را داشته باشیم.و برد شیرین ۴بر۲را به جامعه فوتسال و ورزشی مسجدسلیمان تبریک عرض مینماییم.
ان شاالله با توکل به خداوند و ادامه دادن این روند بتوانیم قهرمان مسابقات شویم و به لیگ کشورصعود کنیم تا پتانسیل و شایستگی های فوتسال شهرمان را در لیگ کشور به رخ بکشیم.
گفتنی است که دیدار امروز به میزبانی آراد در سالن ورزشگاه شهید بهنام محمدی نمره چهل برگزار شد.