“شیرین ترین فرهاد ” مسجدسلیمانی ها در فسا به نمایش در می آید … !؟
“شیرین ترین فرهاد ” مسجدسلیمانی ها در فسا به نمایش در می آید … !؟

سایت خبری شهر اولین ها//نمایش خیابانی “شیرین ترین فرهاد” اثر هنرمند مسجدسلیمانی در سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور اجرا خواهد شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور از امروز در شهرستان فسا آغاز شده که ۸ اثر هنری از جمله تئاتر “شیرین ترین فرهاد” […]

سایت خبری شهر اولین ها//نمایش خیابانی “شیرین ترین فرهاد” اثر هنرمند مسجدسلیمانی در سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها ، سومین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند جنوب کشور از امروز در شهرستان فسا آغاز شده که ۸ اثر هنری از جمله تئاتر “شیرین ترین فرهاد” به کارگردانی علی قاضی هنرمند مسجدسلیمانی در زمینه نمایش خیابانی جشنواره اجرا خواهد شد و در پایان از آثار برتر با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل می شود. علاوه بر اثر هنرمند مسجدسلیمانی،آثاری از شهرهای آبادان،کرمان،فسا و میناب نیز به مرحله نهایی این جشنواره راه یافته اند.

گفتنی است که نمایش “شیرین ترین فرهاد ” توسط گروه هنری آریا تولید شده و علی قاضی کارگردانی آنرا بر عهده دارد که از این هنرمند آثار دیگری همچون ” بنگ بهیگ ”  و ” عروس باران” نیز عناوین و موفقیتهایی را در جشنواره های متعدد کسب نموده است.