شهردار مسجدسلیمان در جمع اهالی کوی شهیدسلیمانی از اجرای پروژه آسفالت و جمع آوری گودزباله محله خبر داد
شهردار مسجدسلیمان در جمع اهالی کوی شهیدسلیمانی از اجرای پروژه آسفالت و جمع آوری گودزباله محله خبر داد

شهر اولین ها//جلسه هم اندیشی شهردار با اهالی کوی شهید سلیمانی (مال جونکی) برگزار گردید.این نشست پس از اقامه نماز مغرب و عشاء نشستی تحت عنوان شناسایی و رفع مشکلات این منطقه در مسجد امام محمد تقی (ع) این محل با حضور حاج آقا حسین پور امام جماعت مسجد و جمعی از اهالی محل برگزار […]

شهر اولین ها//جلسه هم اندیشی شهردار با اهالی کوی شهید سلیمانی (مال جونکی) برگزار گردید.این نشست پس از اقامه نماز مغرب و عشاء نشستی تحت عنوان شناسایی و رفع مشکلات این منطقه در مسجد امام محمد تقی (ع) این محل با حضور حاج آقا حسین پور امام جماعت مسجد و جمعی از اهالی محل برگزار گردید.

در آغاز حاج آقا حسین پور پس از خوش آمد گویی و تشکر از شهردار و هیئت همراه به تشریح مشکلات منطقه پرداخت که تعدادی از این مشکلات به شرح زیر می باشند:

به دلیل وجود گود زباله در منطقه و تخلیه زباله در این محل مشکلات عدیده ای اعم از بوی تعفن و وجود حیوانات موذی برای اهالی محل به وجود آمده است. آسفالت تعداد زیادی از کوچه ها و خیابان های منطقه نیز آسفالت استانداردی نداشته که باعث مشکل در تردد ماشین های سواری شده است. در ادامه تعدادی از اهالی محل نیز از ریختن نخاله های ساختمانی توسط افراد ناشناس در این محل شکایت داشته و خواستار تبدیل این زمین به پارک یا فضای سبز را داشتند. در ادامه به کوتاه بودن پل ورودی منطقه و عدم وجود سطل زباله کافی در محله، تخلیه ی سطل های زباله نیز هفته ای دو بار بوده و حفاری غیر مجاز آسفالت ها نیز اشاره کردند.

عبداله قاسمی صالح بابری پس از شنیدن مشکلات و صحبت های امام جماعت مسجد و اهالی محله، از حضورشان تشکر کرده و گفت: یکی از مشکلات شهرداری کمبود منابع مالی به دلیل کم شدن ساخت و ساز ها بوده که با صرفه جویی در هزینه ها مقداری از این کمبود برطرف شده است. پروژه های عمرانی سطح شهر نیز به خوبی در حال انجام است. در جهت بهبودی وضعیت این منطقه گود زباله ی جدید در حال احداث بوده که ۸۰ درصد این پروژه تکمیل و مابقی آن در حال ساخت می باشد. برخورد با خاطیان و متخلفان حفاری های غیر مجاز نیز در اولویت های شهرداری بوده و انشاالله در چند روز آینده نیز مناقصه آسفالت این منطقه برگزار می گردد. وی در ادامه افزود: گود زباله موجود پس از تکمیل و بهره برداری از گود زباله جدید به فضای سبز تبدیل شده که باعث ارتقاء ارزش افزوده منطقه نیز خواهد شد.

عبداله قاسمی صالح بابری در ادامه به این موضوع که نگاه وی نگاه متوازن و یکسان به همه ی محلات به خصوص محلات کمتر توسعه یافته و محروم است اشاره کرده و افزود: هدف شهرداری جلب رضایت شهروندان نسبت به ارائه خدمات شهری در سطح شهر بوده که در همین راستا افزایش سرویس دهی جهت تخلیه سطل های زباله، اضافه نمودن تعداد سطل ها، برگزاری مناقصه جهت آسفالت منطقه، حل نمودن مشکل پل ورودی و جابجایی گود زباله و تبدیل آن به فضای سبز تا چند روز آینده در دستور کار شهرداری قرار خواهند گرفت.

وی در پایان افزود: درخواست شهرداری از اهالی منطقه و شهروندان همکاری با شهرداری و پرداخت به موقع عوارض ساخت و ساز و نوسازی و کمک به درآمد زایی شهرداری جهت خدمات دهی بهتر به شهروندان است.

IMG_9332

 

IMG_9338

 

IMG_9351

 

IMG_9349

 

IMG_9359