شهردار مسجدسلیمان خبر داد: اولین پارک جدید بانوان احداث می گردد
شهردار مسجدسلیمان خبر داد: اولین پارک جدید بانوان احداث می گردد

شهر اولین ها// شهردار مسجدسلیمان طی مصاحبه ای کوتاه ابراز داشت: اولین پارک جدید بانوان با مساحت تقریبی ۷۵٫۰۰۰ متر مربع جهت استفاده تفریحی بانوان احداث می گردد. عبداله قاسمی صالح بابری با بیان این مطلب افزود: آغاز عملیات تسطیح پروژه مذکور تا کنون با مساحت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع با نظارت کارشناسان حوزه فنی […]

شهر اولین ها// شهردار مسجدسلیمان طی مصاحبه ای کوتاه ابراز داشت: اولین پارک جدید بانوان با مساحت تقریبی ۷۵٫۰۰۰ متر مربع جهت استفاده تفریحی بانوان احداث می گردد.

عبداله قاسمی صالح بابری با بیان این مطلب افزود: آغاز عملیات تسطیح پروژه مذکور تا کنون با مساحت تقریبی ۱۰٫۰۰۰ متر مربع با نظارت کارشناسان حوزه فنی و عمرانی انجام گردیده که مراحل تامین اعتبارات و برآورد ریالی آن در دست بررسی و اقدام می باشد. وی گفت: این پارک پس از مراحل اولیه تسطیح با احداث دیوار فضای اطراف محوطه در مکان کوهستانی مشرف به جاده کناری مقبره شهدای گمنام، در چشم اندازی زیبا و امنیت بالا احداث خواهد شد.

IMG_8739

شهردار مسجدسلیمان در پایان ضمن ابراز امیدواری از پروزه در دست اقدام اظهار داشت: بعد از مراحل احداث این پارک، وسایل تندرستی، پیست دوچرخه سواری و ست ورزشی در محوطه داخل پارک نصب و اجرا می گردد.