شهردار مسجدسلیمان:با ایجاد بازارچه ها در جهت اشتغال زایی و دسترسی شهروندان به مراکز خرید در مناطق و محلات گام بر می داریم
شهردار مسجدسلیمان:با ایجاد بازارچه ها در جهت اشتغال زایی و دسترسی شهروندان به مراکز خرید در مناطق و محلات گام بر می داریم

سایت خبری شهر اولین ها//پریسا طاهری : ظهر امروز نشست خبری شهردار مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت برگزار شد. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این نشست شهردار مسجدسلیمان خلیل حیدری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:  در سال ۹۳ تقریبا  مبلغ ۹میلیارد تومان در ارتباط با […]

سایت خبری شهر اولین ها//پریسا طاهری : ظهر امروز نشست خبری شهردار مسجدسلیمان به مناسبت هفته دولت برگزار شد.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، در این نشست شهردار مسجدسلیمان خلیل حیدری ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت:  در سال ۹۳ تقریبا  مبلغ ۹میلیارد تومان در ارتباط با اعتبارات عمرانی به شهرداری مسجدسلیمان اختصاص داده شده بود  که از این مبلغ ۶۰تا ۶۵ درصد جذب و در جهت احداث پارک ها، آسفالت محلات و معابر اصلی  و فرعی و دیگر پروژه های عمرانی تخصیص داده شده است.

خلیل حیدری افزود: احداث پارک ورودی شهر در ۳ فاز و با پیش بینی مبلغی بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت که در فاز اول آن مبلغ ۸ میلیارد ریال ابلاغ شده و  ۵ میلیارد ریال تخصیص داشته است. و ان شاء الله با استفاده از اعتبارات جاری و تملک تا اواخر سال ۹۴ به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار مسجدسلیمان از احداث بازارچه های محله ائی در جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد و افزود : با ایجاد این بازارچه ها در جهت اشتغال زایی و دسترسی شهروندان به مراکز خرید در مناطق و محلاتی که دسترسی کمتری به مرکز شهر دارند گام بر می داریم.

خلیل حیدری همچنین از اختصاص ۱میلیارد تومان به دفع آب های سطحی در شهرستان  خبر داد و افزود : با توجه به اینکه در بحث دفع آب های سطحی در شهرستان با مشکلات عدیده ایی روبرو هستیم امیدواریم با عنایت و توجه مسئولین استانی این مشکل را برطرف سازیم.

 شهردار مسجدسلیمان  خاطر نشان کرد: در بحث مطالبات شهرداری از شرکت نفت با توجه به اینکه هدف تعامل و خدمت رسانی است توافق شده است که این مطالبات در قالب پروژه های عمرانی تعریف شده به شرکت نفت معرفی شوند که منتظر تعامل و اقدام شرکت نفت در این خصوص هستیم.

خلیل حیدری اظهار داشت: متاسفانه عدم تصویب لوایح و عدم  توجه اعضای شورای شهر به خدمات رسانی  به مردم  لوایح بسیاری از جمله احداث پارک بانوان، طرح پسماند شهری و بازیافت زباله و همچنین عوارض املاک فاقد سند که یکی از منابع درامدی شهرداری محسوب می شود مسکوت مانده اند و بدون‌ تصمیم گیری به شهرداری عودت داده شده اند. و این مسائل  باعث می شود خدمت رسانی به مردم و شهروندان مسجدسلیمان با مشکل مواجه شود.

 بنده طی نامه ای از شورا درخواست کردم که ضمن بررسی مجدد لوایح، عدم تصویب لوایح و دلایل عدم تصمیم گیری خود را به طور دقیق ذکر کنند که متاسفانه تاکنون پاسخی از شورای شهر دریافت نکردم.

حیدری در پایان اظهار داشت : هدف من خدمت به مردم و دوری از حاشیه است. انتظار داریم مسئولین و اعضای شورای شهر با تعامل و همدلی در جهت خدمت به مردم محروم مسجدسلیمان ما را یاری دهند.