شهرآورد استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان بدون برنده
شهرآورد استقلال اهواز و نفت مسجدسلیمان بدون برنده

شهر اولین ها// تیم های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان نمایندگان استان خوزستان در رقابت های لیگ دسته ۱ کشور عصر پنجشنبه در هفته ششم این رقابت ها در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. برای تیم استقلال اهواز در این […]

شهر اولین ها// تیم های استقلال اهواز و نفت مسجد سلیمان نمایندگان استان خوزستان در رقابت های لیگ دسته ۱ کشور عصر پنجشنبه در هفته ششم این رقابت ها در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.
برای تیم استقلال اهواز در این بازی احمد جبوری و حمدالله ابدام و برای تیم نفت مسجد سلیمان رضا جباری و اکبر آفاق گلزنی کردند.
تیم استقلال اهواز برای جدایی از قعر جدول به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت و تیم نفت مسجد سلیمان نیز که در جایگاه ششم جدول جای داشت، برای صعود به بالای جدول به دنبال حداکثر امتیاز بود.
تساوی در این بازی بیشتر به سود آبی های اهواز بود، چرا که با این تساوی، یک پله صعود کرده و به جایگاه شانزدهم جدول صعود کرد.
با توجه به پیروزی تیم ملوان بندرانزلی برابر اکسین البرز صدرنشین جدول، تیم نفت مسجد سلیمان از رده ششم به رده هفتم جدول سقوط کرد.