شخصیت عروسکی “جناب خان” باعث معرفی شهرهای مظلوم خوزستان به ایرانیان شده است
شخصیت عروسکی “جناب خان” باعث معرفی شهرهای مظلوم خوزستان به ایرانیان شده است

سایت خبری شهر اولین ها//رضا کلاه کج فعال فرهنگی از نقش آفرینی ستاره انحصاری برنامه نشاط آفرین خندوانه یعنی پدیده امسال فضای عروسکی ایران جناب خان تقدیر و حضور این عروسک بسیار ساده اما جذاب را فرصتی طلایی برای معرفی خوزستان و بیان مشکلات آن به مسئولین و مردم ایران اسلامی دانست. به گزارش سایت […]

سایت خبری شهر اولین ها//رضا کلاه کج فعال فرهنگی از نقش آفرینی ستاره انحصاری برنامه نشاط آفرین خندوانه یعنی پدیده امسال فضای عروسکی ایران جناب خان تقدیر و حضور این عروسک بسیار ساده اما جذاب را فرصتی طلایی برای معرفی خوزستان و بیان مشکلات آن به مسئولین و مردم ایران اسلامی دانست.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها،رضا کلاه کج فعال فرهنگی از نقش آفرینی ستاره انحصاری برنامه نشاط آفرین خندوانه یعنی پدیده امسال فضای عروسکی ایران جناب خان تقدیر و حضور این عروسک بسیار ساده اما جذاب را فرصتی طلایی برای معرفی خوزستان و بیان مشکلات آن به مسئولین و مردم ایران اسلامی دانستند.
کلاه کج گفت : جناب خان ثابت کرد میتوان در فضایی سالم و بدوراز جنجال های سیاسی و در قالب طنز به بیان مشکلات و گرفتاری های مردم پرداخت .این چهره عروسکی میتواند بجای عروسک های خارجی و مغایر با فرهنگ اسلامی ، ایرانی ما، بعنوان دوست خوبی برای کودکان ما باشد و نقش آن بر روی نوشت افزار ما موثرباشد.
خلق چهره های عروسکی جدید میتواند باعث گرایش جوانان و نوجوانان به الگوهای داخلی باشد.
رضا کلاه کج گفت : حرکت جناب خان در بیان مشکل گرد و غبار و آلودگی هوا در خوزستان جای بسی قدردانی از عوامل برنامه اجتماعی خندوانه را بهمراه دارد چراکه این اقدام آنقدر رسا و تاثیر گذار بوده است که شاید صدایش از صدای تمام مسئولین و مدیران مرتبط با این امر بیشتر بوده است .
جناب خان به زیبایی جاذبه های گردشگری و خونگرمی مردم آبادان و خرمشهر را به تصویر کشیده است و باعث معرفی این شهرهای مظلوم به ایرانیان شده است .
کلاه کج در ادامه گفت: بیان رشادتهای جوانان این خطه شهید پرور از زبان هنرمندان خوزستانی در برنامه خندوانه و حمایت های جناب خان باعث سریع تر شدن چرخه پیشرفت خواهد شد .
خوب است استاندار خوزستان و نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی مشکلات فراوان خوزستان و از همه مهمتر بیکاری جوانان این استان را از طریق جناب خان پیگیری نمایند چراکه اثر گذاری آن بیشتر خواهد بود و قطعا جناب خان های فراوانی در کشور و استان وجود دارد که میتواند کمک کار خوبی در توسعه استانمان باشد.

مرجع:شوشتر روز