سوانح رانندگی اخیر در جاده مرگ ۴ مجروح بر جای گذاشت
سوانح رانندگی اخیر در جاده مرگ ۴ مجروح بر جای گذاشت

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که چندی پیش و با جان باختن یکی ازفعالین سیاسی-اجتماعی شهرستان در مسیر جاده اهواز-مسجدسلیمان نگاهها به جاده مرگ معطوف شده بود ، طی روزهای اخیر نیز براثر وقوع دو سانحه رانندگی ۴ نفر مجروح شدند. به گزارش سایت خبری شهراولین ها ، در اولین حادثه یکدستگاه خاور […]

سایت خبری شهر اولین ها// در حالی که چندی پیش و با جان باختن یکی ازفعالین سیاسی-اجتماعی شهرستان در مسیر جاده اهواز-مسجدسلیمان نگاهها به جاده مرگ معطوف شده بود ، طی روزهای اخیر نیز براثر وقوع دو سانحه رانندگی ۴ نفر مجروح شدند.
به گزارش سایت خبری شهراولین ها ، در اولین حادثه یکدستگاه خاور در نزدیکی روستای آبگاه ضمن انحراف از جاده واژگون گردید که این سانحه مجروحیت راننده و ریزش بار خودروی کامیون را بهمراه داشت.
در حادثه ای دیگر نیز که حوالی ۵۰ کیلومتری اهواز رخ داد برخورد سواری پیکان با یکدستگاه خودروی نیسان به انحراف پیکان از جاده منجر شد که خسارات زیادی به این خودرو نیز وارد گردید.ضمن اینکه سه تن از سرنشینان آن مجروح شده و به بیمارستان اعزام شدند.

متأسفانه جاده اهواز-مسجدسلیمان سالهاست که مورد بی توجهی مسئولین قرار گرفته و هزینه های این بی توجهی را مردم شهرستان مسجدسلیمان با از دست دادن جان عزیزان خود پرداخت  میکنند.هرچند که چندی پیش نیز با راه اندازی کمپینی با نام ” کمپین جاده مرگ” اعتراض شهروندان به وضعیت موجود این مسیر بصورت مدنی پیگیری شد اما این جاده همچنان قربانیان خود را به کام مرگ می کشاند …