سهراب رفت و برگشت …!؟ / مدیرعامل نفت:از بختیاری زاده حمایت خواهیم کرد
سهراب رفت و برگشت …!؟ / مدیرعامل نفت:از بختیاری زاده حمایت خواهیم کرد

شهر اولین ها// در پی برکناری سهراب بختیاری‌زاده از هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی خواهان ادامه کارسهراب بختیاری‌زاده در این تیم شد. علی عسگر ظاهری عبده‌وند در این باره اظهار داشت: در پی اختلافاتی که در چند روز اخیر بین سرمربی نفت مسجدسلیمان و یکی از مدیران […]

شهر اولین ها// در پی برکناری سهراب بختیاری‌زاده از هدایت تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی خواهان ادامه کارسهراب بختیاری‌زاده در این تیم شد.

علی عسگر ظاهری عبده‌وند در این باره اظهار داشت: در پی اختلافاتی که در چند روز اخیر بین سرمربی نفت مسجدسلیمان و یکی از مدیران این تیم به وجود آمد با صحبت‌هایی که با سرمربی نفت مسجدسلیمان ومدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان دراین باره داشتم سهراب بختیاری‌زاده به کارش در تیم نفت مسجدسلیمان ادامه خواهد داد.

سهراب بختیاری زاده سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که در چند روز گذشته به دلیل اختلافاتی که بین او مدیران باشگاه نفت مسجد سلیمان بوجود امده بود دردیدار این تیم برابر فجر سپاسی شیراز و همچنین تمرینات پیش از بازی نفت مسجدسلیمان برابر این تیم حضور نیافته بود.

وی روزگذشته با تصمیم مدیران این باشگاه از این تیم کنار گذاشته شد و حتی جایگزین وی نیزبرای هدایت نفت مسجد سلیمان در ادامه رقابت های لیگ دسته یک معرفی گردید اما با وساطت نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی دراین خصوص سهراب بختیاری زاده در سمت سرمربی‌گری نفت مسجدسلیمان ابقا شد.

مدیرعامل نفت:از بختیاری زاده حمایت خواهیم کرد

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: شاید سهراب بختیاری‌زاده در مشکلات به وجود آمده کم حوصله بود و حرفه‌ای عمل نکرد.

هدایت یزدی در گفت‌وگویی، در خصوص وضعیت سرمربیگری نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: ما روز گذشته با سهراب بختیاری‌زاده جلسه‌ای برگزار کردیم که در این نشست مسائلی عنوان شد و در پایان تصمیم بر این شد که مجددا با او همکاری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه بختیاری‌زاده در مصاحبه‌‌ای اعلام کرده بود به خاطر نپذیرفتن بازیکنان سفارشی از هدایت تیم برکنار شده، خاطرنشان کرد: به نظرم بختیاری‌زاده باید کمی بیشتر حوصله می‌کرد. شاید او در این زمینه حرفه‌ای عمل نکرد. به هر حال او جوان است و کم حوصله. ما باید سعی کنیم که سرمایه‌های مملکت خود را حفظ کنیم و در این چرخه فوتبال از فوتبالی‌ها استفاده کنیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در مورد اینکه آیا از بختیاری‌زاده حمایت خواهد کرد یا خیر، گفت:‌ قطعا ما حمایت لازم را انجام می‌دهیم چرا که نفت مسجدسلیمان متعلق به مردم است و فرد در این باشگاه مهم نیست ما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا تیم بتواند موفق باشد.

وی تأکید کرد: تمام تلاش ما این است که از حواشی به دور باشیم و از فضای فوتبال لذت ببریم. به هر حال کم و کاستی‌هایی وجود دارد اما باید موارد بدون به وجود آمدن حاشیه دنبال شود./فارس