” سفیران صلح ” در مسجدسلیمان ،همچنان چشم انتظار حمایت و پشتیبانی مسئولین شهرستان +تصاویر
” سفیران صلح ” در مسجدسلیمان ،همچنان چشم انتظار حمایت و پشتیبانی مسئولین شهرستان +تصاویر

سایت خبری شهر اولین ها// مراحل تولید فیلم سینمایی “سفیران صلح ” در مسجدسلیمان آغاز شده و دست اندرکاران این فیلم همچنان چشم انتظار توجه و حمایت مسئولین و مدیران می باشند. به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فرزاد فرهادی کارگردان جوان و توانمند فیلم “سفیران صلح ” در گفتگو با خبرنگار ما گفت: […]

سایت خبری شهر اولین ها// مراحل تولید فیلم سینمایی “سفیران صلح ” در مسجدسلیمان آغاز شده و دست اندرکاران این فیلم همچنان چشم انتظار توجه و حمایت مسئولین و مدیران می باشند.

به گزارش سایت خبری شهر اولین ها، فرزاد فرهادی کارگردان جوان و توانمند فیلم “سفیران صلح ” در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این فیلم به همت جوانان و هنرمندان در مرحله پیش تولید است و با گذشت 40 روز از آغاز ساخت آن ، حدود یک هفته ای از شروع مرحله فیلمبرداری می گذرد که پیشرفت قابل ملاحضه ای را در این زمینه داشته ایم.

وی افزود : کلیه عوامل فیلم اعم از گریم،طراحی صحنه و لباس، نویسندگی و… را جوانان خوش ذوق و هنرمند مسجدسلیمانی بر عهده دارند.ضمن اینکه این فیلم به همت گروه هنری پارسوماش و انجمن فیلم و عکس مسجدسلیمان ساخته خواهد شد.

فرهادی در خصوص مضمون فیلم “سفیران صلح” اظهار داشت: این فیلم با ژانر اکشن و محتوای صلح و اتحاد بین انسانها در مدت زمان حدود یک ساعت ساخته می شود که کار وسیع و زمان بری خواهد بود و حدود سه ماه به طول می انجامد.ضمن اینکه علاوه بر فیلمبرداری ،مراحل تدوین ،صداگذاری و… آن نیز باقی مانده است.

کارگردان فیلم ” سفیران صلح “با توصیف نمودن شرایط سخت و محدودیت های ساخت فیلمش از تمامی علاقمندان به حوزه هنر و فیلم همچنین مسئولین درخواست کرد تا با حمایت و پشتیبانی از گروه ساخت این فیلم نقش بسزایی در افزایش انگیزه و روحیه عوامل تولید فیلم ایفا کنند.

 

سفیران صلح 1-سفیران صلح  (1)

-سفیران صلح  (2)-سفیران صلح  (3)